Producatorul de articole din material plastic Romcab Targu Mures (MCAB) a afisat in primele noua luni din 2007 un profit net de 1,54 milioane lei (458.900 euro), de 5,2 ori mai mare decat in aceeasi perioada din 2006, pe fondul vanzarii unor active
In intervalul ianuarie-septembrie din 2007, afacerile societatii s-au cifrat la 37,1 milioane lei (11,05 milioane euro), in crestere cu 4,2% fata de intervalul echivalent din 2006, cand acestea au fost de 35,6 milioane lei. In primele trei trimestre din 2006, compania a avut un profit net de 300.000 lei.

Cresterea profitului a fost determinata de vanzarea de active, reflectata in alte venituri din exploatare, care in primele noua luni ale acestui an s-au cifrat la 5,5 milioane lei (1,63 milioane euro), cu mult mai mari decat in perioada similara din 2006, cand acestea au fost de 55.200 lei.

Romcab Targu Mures are un capital social de 14 milioane lei (4,06 milioane euro), divizat in 5,6 milioane actiuni cu o valoare nominala de 2,50 lei. Actionarul majoritar al companiei este Sadalbari SRL, care controleaza peste 75% din capital. Morgan Stanley & Co International LTD detine 10%, iar MEI - Roemenie & Bulgarije Fonds NV are o participatie de 5%.

Titlurile Romcab se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sectiunea XMBS, sub simbolul MCAB. Valoarea de piata a companiei este de 72,8 milioane lei (21,15 milioane euro), conform ultimei cotatii de 13 lei, stabilita in cadrul sedintei de tranzactionare din 12 noiembrie
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri