THR Marea Neagra a raportat pe primul semestru al anului un profit net de 147.412 lei (40.000 euro), de peste 25 de ori mai mic decat cel din perioada similara din 2007, dar afacerile companiei au sporit cu 21%, potrivit informatiilor financiare transmise Bursei.
In primele sase luni de anul trecut, compania hoteliera obtinuse castiguri de 3,62 milioane lei, la o cifra de afaceri de 3,97 milioane lei. Afacerile din prima jumatate a anului s-au ridicat la 4,81 milioane lei (1,31 milioane euro).

In schimb, veniturile companiei au scazut usor in primele sase luni - cu 2% - la 25,21 milioane lei (6,87 milioane euro), iar cheltuielile s-au majorat cu 16%, pana la 25,06 milioane lei (6,83 milioane euro). La jumatatea anului trecut, THR Marea Neagra avea incasari de 25,73 milioane lei si costuri totale de 21,53 milioane lei.

Actiunile companiei sunt tranzactionate la categoria a doua a BVB, sub simbolul EFO. Ultima cotatie a titlurilor EFO a fost de 1,39 lei, in sedinta de joi a Bursei, ceea ce da companiei o capitalizare de 268,43 milioane lei (75,83 milioane euro).

THR Marea Neagra este o societate pe actiuni rezultata din fuziunea prin absorbtie de catre Eforie SA a patru mari societati de turism de pe litoralul romanesc: Carmen Silva SA, Miorita Estival SA, Venus SA si Saturn SA. Procesul de fuziune s-a incheiat pe 3 iunie 2004, iar din ianuarie 2005, compania nou creata si-a schimbat denumirea in Turism, Hoteluri, Restaurante Marea Neagra.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Piețe de capital »



Setari Cookie-uri