Astfel, principalele metode de identificare si de selectie a furnizorilor de programele de training, sunt reprezentate de intalnirile 1 la 1 (78%) si sesiunile de tip demo (63%).

Importante sunt si recomandarile de la prieteni si colegi (49,32%), in timp ce cautarile pe Internet si pe retele sociale se claseaza intre ultimele pozitii in procesul de identificare a unui furnizator de traininguri.

Impactul acestor elemente este fundamental in decizia de contractare a unui anumit furnizor de training, licitatiile fiind o metoda uzitata doar de catre o treime dintre respondenti.

Studiul a fost realizat prin raspunsurile a 219 de respondenti, care activeaza intr-o varietate de industrii, ponderea cea mai mare avand-o, in ordine descrescatoare, sectoarele: comert si distributie, productie, IT&C, farma, institutii financiare si bancare, automotive, FMCG, energie. Cea mai mare parte a respondentilor este reprezentata de companii mari (aproximativ 60%), urmate de intreprinderi mici si mijlocii (aproximativ 35%) si microintreprinderi si ONG-uri (sub 5%).

Citeste si:

Studiul Exec-Edu nu este efectuat pe un esantion reprezentativ la nivelul intregii piete, raportandu-se doar la acele companii care apeleaza in mod obisnuit la diverse forme de training.

Compania Exec-Edu,creata de scoala de afaceri ASEBUSS, ofera un portofoliu diversificat de cursuri de management si leadership – peste 40, de la module intensive, la programe complexe de 4-9 luni, si training personalizat pentru companii.

Sursa foto: training, Shutterstock