"Retailerul a ales pentru acest prim magazin o locatie stradala deoarece aceasta corespunde politicii sale de expansiune, care vizeaza deschiderea primului magazin intr-un spatiu stradal cu o vizibilitate foarte buna intr-o zona comerciala de renume. Planul de dezvoltare pe urmatorii doi ani cuprinde deschiderea mai multor magazine in primul rand in Bucuresti, in spatii comerciale stradale, dar si in centre comerciale consacrate.In planul de extindere vor fi incluse apoi si alte orase importante din tara", a declarat intr-un comunicat Valentin Manu, directorul departamentului de retail spatii stradale, partener Cushman&Wakefield Romania, citat de Mediafax.

Calzedonia, retailer de accesorii de imbracaminte pentru femei, barbati si copii, are o retea de magazine de peste 1.300 de unitati in peste 20 de state.

Bulevardul Magheru a ramas, ca si in anii trecuti, cea mai scumpa artera comerciala din Romania, in aceasta zona chiria pentru un magazin de aproximativ 200 metri patrati fiind cuprinsa intre 75 si 90 euro/mp/luna. Gradul de ocupare este in continuare foarte ridicat, de aproximativ 90%.

Sursa foto: plazaplzen.eu