"Inca de anul trecut ne-am orientat catre mediul online, lansand primul portal rezidential de lux. Unul din argumentele care ne-au determinat sa ne extindem si pe Facebook este dorinta de a sprijini latura «business to consumer» a serviciilor noastre, respectiv departamentul rezidential, si site-ul de proprietati”, a explicat Evelina Necula, coordonatorul departamentului de marketing al DTZ Echinox.

Pagina de Faceebok se adreseaza clientilor, partenerilor, reprezentantilor mass-media si echipei proprii a consultantului imobiliar.

"Suntem constienti ca vremurile cand compania era reprezentata exclusiv de management si de oamenii de la PR sunt istorie. Astazi, orice membru al organizatiei este un ambasador”, a adaugat Evelina Necula.

Citeste si:

Compania de consultanta imobiliara DTZ Echinox a raportat pentru 2010 o cifra de afaceri de 2,8 milioane de euro, in usoara crestere fata de 2009 si estimeaza pentru anul in curs venituri de 3,2 milioane de euro, cu aproape 15% mai mult fata de anul precedent.

Actionarii companiei sunt Mihnea Serbanescu (66,1%), Tim Wilkinson (17,25%), Cristian Ustinescu (6,66%) si Oana Iliescu, Mihaela Pana si Bogdan Sergentu, fiecare cu o participatie de 3,33%, potrivit datelor de la Registrul Comertului.