“Eponge kids, Cacharel si US Polo au confirmat recent prezenta in centrul comercial. Proiectul nu va fi doar hot spot-ul de distractie al oradenilor, ci si prima optiune a brandurilor internationale care aleg Oradea”, a declarat Bogdan Jigman, directorul general Oradea Shopping City.

Mall-ul va aduce pentru prima data in Oradea branduri precum Intersport, Gloria Jean’s, Altinbas, Toyplex, Coffee Shop si magazinele Famous Brands, care includ marcile Calvin Klein, Miss Sixty sau Polo Ralph Lauren si V46 Outlet. Acesta din urma include nume ca Alexander McQueen, Armani Collezioni, Lanvin, Christian Dion, Roberto Cavalli, Yves Saint Laurent si Jimmy Choo.

Printre chiriasii centrului comercial se mai afla Bigotti, Nike, Penti, Samsonite, Fiorangelo, Coccodrillo, Domo, KFC si Kenvelo. Mall-ul a integra in premiera un cinematograf 3D Cortina Digiplex cu 6 sali si 960 de locuri, clubul Cortina Bowling cu 8 piste echipate similar celor de la campionatele mondiale, Cortina pool, un spatiu de jocuri video, sala de fitness, o zona rezervata petrecerilor private,cafenele si un spatiu de joaca pentru copii.

Citeste si:

Oradea Shopping City are o suprafata totala de aproximativ 30.000 mp, dintre care 22.000 mp alocati zonei de retail, 6.000 mp pentru divertisment, o zona de restaurante si fast food-uri care ocupa 2.000 mp si o parcare cu 1.000 de locuri.

Centrul comercial Tiago Mall a fost vandut in luna iunie 2010 in cadrul unei licitatii tip olandez pentru suma de 30,5 milioane de euro plus TVA, reprezentand 85% din valoarea de evaluare, catre societatea Shopping Center Holding. Banii au fost virati la jumatatea lunii august si au provenit dintr-un credit obtinut de la UniCredit Tiriac Bank, principalul creditor al mall-ului.