"In acest moment gradul de inchiriere Oradea Shopping City este de 70%. Este dificil de estimat momentul cand vom atinge 100%. Am preferat sa fim selectivi in formarea mixului de chiriasi, cu riscul de nu avea toate spatiile inchiriate din prima zi, tocmai pentru a fi siguri ca oferta este adaptata nevoilor clientilor", a declarat, pentru wall-street.ro, Cristina Dinu, administrator Oradea Shopping City.

In ceea ce priveste veniturile estimate pentru primul an de functionare, oficialii dezvoltatorului nu au dorit sa ofere cifre, spunand doar ca obiectivul propus este de a acoperi cheltuielile de operare curente si de a asigura o marja de profitabilitate.

"Acesta este obiectivul propus pentru primul an, in conditiile in care prioritatea este sa pastram flexibilitatea in relatia cu chiriasii existenti si negocierile cu cei potentiali pentru a le permite acestora o integrare cat mai buna in mixul Oradea Shopping City", a adaugat Dinu.

Un mall fara hipermarket

Oradea Shopping City are o suprafata inchiriabila de 30.000 mp, desfasurata pe doua nivele, din care aproximativ 22.000 mp sunt destinati spatiilor comerciale, 6.000 mp zonei de divertisment si 2.000 mp sunt rezervati pentru food court.

Mall-ul nu are un hipermarket, insa reprezentantii companiei spun ca nu este exclusa posibilitatea anexarii unei ancore de retail pe viitor. "In acest moment, centrul de divertisment este ancora Oradea Shopping City. Acest lucru nu este intamplator, fiind observata afinitatea oradenilor pentru activitatile de petrecere a timpului liber", a mai spus Cristina Dinu.

Zona de divertisment a absorbit o investitie de cinci milioane de euro si include un cinematograf cu sase sali si o capacitate de 960 de locuri si o zona de cafenele si restaurante cu o suprafata depeste 2.000 de mp, care gazduieste numer precum Gloria Jean’s Cafe, prezenta in premiera in Oradea, KFC, Hanul Pescarilor, Bucataria Laci Konyha, McNice si Kinetik Cafe.

Popoviciu a investit 5 mil. euro in zona de divertisment a mall-ului falimentar

Popoviciu a investit 5 mil. euro in zona de divertisment a...

Citeste si:

Concurenta vine de peste granita

In ceea ce priveste concurenta adusa de celelalte centre comerciale din Oradea, in special de proiectul Lotus, care a atras chiriasi precum Zara si H&M, Dinu este de parere ca piata oradeana este suficient de matura pentru a sustine mai multe astfel de proiecte.

"Concurentii reali pentru Oradea Shoping City sunt centrele de peste granita, cum este cazul celui de la Debrecen. Competitia creata de existenta mai multor centre comerciale este un lucru benefic pentru piata, dar mai ales pentru oradeni", a incheiat ea.

Printre chiriasii mall-ului Oradea Shopping City se mai numara: Domo, Levis, Fox, Eponge, Intersport, Kenvelo, Bigotti, Altinbas, Toyplex, Famous Brands (cu marci precum Calvin Klein, Miss Sixty sau Polo Ralph Lauren), si V46 Outlet (cu Alexander McQueen, Armani Collezioni, Lanvin, Christian Dion, Roberto Cavalli, Yves Saint Laurent si Jimmy Choo).

Domo investeste 0,5 mil. euro in al doilea magazin din Oradea

Domo investeste 0,5 mil. euro in al doilea magazin din Oradea

Firma Shopping Center Holding, controlata de omul de afaceri Gabriel Popoviciu (foto), a preluat anul trecut centrul comercial Tiago Mall Oradea, aflat in faliment, pentru suma de 30,5 milioane de euro plus TVA. Compania a anuntat ca va investi inca 20 milioane de euro pentru a deschide mall-ul in acest an, sub denumirea de Oradea Shopping City.

Transformarea unui mall vandut in faliment: Popoviciu pluseaza cu 20 mil. euro la Oradea

Transformarea unui mall vandut in faliment: Popoviciu pluseaza cu...