In noul spatiu comercial, deschis pe locul fostului magazin Mr. Bricolage, retea pe care familia Rapotan o detine in regim de franciza, sunt expuse peste 25.000 de produse, de la materiale de constructii, finisaje, instalatii, electrice, gresie, faianta, parchet, scule sau unelte in stocuri aproape nelimitate.

Arabesque Pitesti este cel de-al 19 -lea magazin din reteaua de centre comerciale si depozite din Romania.

Potrivit unui studiu comandat de Arabesque, evolutia sectorului constructiilor din judetele Arges, Calarasi, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Prahova si Teleorman denota un potential semnificativ, stimulat de cresterea increderii firmelor si micilor intreprinzatori in dezvoltarea unor investitii pe termen mediu si lung.

Deschiderea celui mai mare magazin Arabesque, orientat catre persoanele fizice, vine in contextul in care investitiile romanesti in constructii din Regiunea Sud-Muntenia au sansa ca in 2016 sa atinga un nivel record de 6,4 miliarde de lei, evolutie influentata semnificativ de cresterea business-ului micilor constructori, cei care creeaza liantul pentru reconstructia sanatoasa a economiei.

Citeste si:

Investitia familiei Rapotan a creat peste 100 de noi locuri de munca, iar investitia necesara deschiderii spatiului comercial s-a ridicat la aproximativ 10 milioane de euro.

Magazinul Arabesque este situat pe str. Craiovei nr 160 din Pitesti. Arabesque pune la dispozitia tuturor celor care construiesc sau reamenajeaza materiale de constructii, finisaje, instalatii, electrice, gresie, faianta, parchet, scule sau unelte in stocuri ridicate.

Fondata in 1994, in Galati, Arabesque este una dintre putinele companii romanesti care si-a extins afacerile si peste granite, dezvoltand centre comerciale in Ucraina, Bulgaria si Republica Moldova.

Conform datelor publicate la Ministerul de Finante, afacerile Arabesque s-au situat in anul 2014 la 337 milioane de euro si un profit de 10 milioane de euro. Compania din Galati, patronata de catre familia Rapotan, avea la finele anului 2014, circa 2.500 de angajati.

Piata locala de bricolaj, estimata la o valoare de 2 – 2,5 miliarde de euro, este dominata in prezent de catre compania Dedeman, un segment de business pe care mai sunt active nume precum Praktiker, Leroy Merlin, Kingfisher, Hornbach sau Ambient, companie care insa si-a anuntat intrarea in insolventa la finalul anului trecut.