Cu toate ca segmentul de birouri a cunoscut in ultima perioada o dezvoltare spectaculoasa, spatiile efectiv disponibile sunt in continuare insuficiente, spun consultantii Eurisko. La aceasta ora, majoritatea proiectelor noi demarate sunt inca la stadiul de constructie.

De aceea, gasirea unui nou sediu care sa se ridice la nivelul asteptarilor unei companii in ascensiune poate dura si pana la doi ani. In momentul in care o firma decide sa faca acest pas, trebuie sa aiba in vedere faptul ca relocarea este o actiune ampla, care necesita timp si o documentare riguros realizata.

Un exemplu in acest sens este corporatia de origine franceza Servier Pharma, care a inchiriat un spatiu la etajul trei in complexul S.Park, din vecinatatea Casei Presei Libere. „Tinand cont de raportul dintre cerere si oferta, Servier a demarat procesul cautarii si alegerii viitorului sediu cu aproximativ 18 luni inaintea mutarii efective. Este unul dintre cazurile fericite, cand compania realizeaza exact situatia de pe piata si isi aloca resursele (umane si logistice) necesare in timp util, garantându-si o plaja larga de optiuni si luxul de a nu fi presata de timp pe parcursul negocierilor contractului de inchiriere”, spune Andreea Miinescu, senior broker la Departamentul de Birouri din cadrul Eurisko.

Specialistii Eurisko recomanda astfel tuturor managerilor care decid o viitoare expansiune sa ia in considerare eventuala relocarea a sediului cu cel putin un an si jumatate inainte si sa apeleze la o firma de consultanta imobiliara cu experienta, pentru a beneficia de servicii cu adevarat profesioniste.

Fondata in 1997 la Bucuresti, Eurisko Consulting este in prezent una dintre cele mai mari companii romanesti de consultanta imobiliara, avand peste 100 de angajati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri