Potrivit investitorilor, procesul de inchiriere in cadrul Baneasa Shopping City, cel mai mare mall din tara, a fost finalizat cu multe luni in urma, iar printre cei mai importanti clienti se numara Peek & Cloppenburg, Solmar, Inditex si Ayadea Group.

Peek & Cloppenburg va fi prezent in Baneasa Shopping City cu o colectie de peste 200 de branduri internationale si va fi dispune de un magazin de fashion cu o suprafata de aproximativ 4.000 mp distribuiti pe doua niveluri.

Peek & Cloppenburg reprezinta marci precum: Armani Collezioni, Hugo Boss, Polo Ralph Lauren, Max Mara, Ralph Lauren, Vogue, Burberry, Ermenegildo Zegna si Lagerfeld, branduri de sport ca Adidas si Esprit, branduri de jeansi ca Armani Jeans, Calvin Klein Jeans, Diesel si DKNY Jeans.

Solmar va avea in Baneasa Shopping City un numar de 12 magazine. In afara de brandurile care deja reprezinta compania, cum ar fi: Promod, Castro, Jennyfer, Parfois si IT+, Solmar a mai semnat parteneriate cu Grupul Max Mara pentru brandurile Max Mara Weekend, Marina Rinaldi si Max&Co, cu Mosaic Fashion din Marea Britanie, cu Oasis si, de curand, cu Karen Millen.

Inditex, prezent pe piata de retail de fashion cu peste 3.500 de outlet-uri in 68 de tari din Europa, Statele Unite, Asia si Africa, va deschide in Baneasa Shopping City sapte magazine. Pe langa Zara – cel mai mare lant de magazine din portofoliul sau, alte sase marci vor fi prezente in centrul comercial, Pull and Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho si Zara Home.

Azadea va aduce in Baneasa Shopping City cele sapte branduri acoperind in acelasi timp cinci sectiuni de fashion: moda si imbracaminte pentru intreaga familie, accesorii, design optic si incaltaminte.

Citeste si:

Pe langa brandurile de fashion, in cadrul centrul comercial Baneasa Shopping City va fi deschis si primul food-court pe trei nivele din tara cu un parter dedicat segmentului fast- food, un prim etaj dedicat restaurantelor precum si cu un etaj 2 dedicat zonei de club & lounge.

In urmatoarea faza de constructie, Baneasa Shopping City va dispune si de un centru de divertisment, dezvoltat pe o suprafata de 30.000 mp.

Baneasa Shopping City este parte integrata a Zonei Comerciale Baneasa – parc de retail intins pe o suprafata de 450.000 mp care cuprinde: IKEA, Carrefour, impreuna cu galeria comerciala Feeria, Metro, cel mai important magazin “cash & carry” din Romania, Bricostore, Mobexpert, retailerul si producator de mobila si Motor City, dedicat vanzarii unor importante branduri de masini.

Zona Comerciala Baneasa face parte din Proiectul Baneasa, cel mai mare proiect integrat de dezvoltare urbana mixta din Sud-Estul Europei. Proiectul Baneasa acopera o suprafata de 221 hectare si reprezinta o investitie totala estimata de peste 1,8 miliarde de Euro.

Pe langa zona comerciala, Proiectul Baneasa va oferi intre 4.500 si 5.000 unitati locative in Zona Rezidentiala si un parc de afaceri modern, Baneasa Business &Technology Park care va incorpora peste 160.000 mp spatii de birouri de tip A si A+