Centrul outlet (complex de magazine, n.r.) va fi inaugurat pe 26 noiembrie si va cuprinde mai mult de 120 de magazine cu branduri de renume, dar si o zona de restaurante, spatiu de relaxare, loc de joaca pentru copii, precum si o parcare de 2.700 locuri.

Fashion House Outlet Bucuresti face parte din complexul West Park, unul din cele mai mari parcuri de retail amplasat in vestul capitalei, situat la km 13 pe autostrada Bucuresti - Pitesti. Complexul este construit pe un teren de 250.000 mp si necesita o investitie de aproximativ 120 milioane euro, fiind gandit sa ofere o gama larga de produse complementare precum articole de gradinarit, decoratiuni interioare, electronice si electrocasnice, cosmetice, vestimentatie si accesorii.

Suprafata de inchiriere de 20,478 mp a Fashion House reprezinta mai mult de 30% din complexul West Park. In prezent, procesul de inchiriere a spatiilor comerciale este in plina derulare, pentru mai mult de jumatate din spatiu fiind incheiate contracte sau acorduri de principiu, iar printre clienti se numara: Aldo, Benetton, Bigotti, Dockers, Ecco, Fornarina, Jolidon, Kidland, Lee Cooper, Leonardo, Levi's, Dockers, Nautica, Nomino (O'Neil), Optiplaza, Samsonite, Skiny, Steilmann si Timberland".

Citeste si:

Complexul de retail West Park cuprinde pe langa Fashion House, inca trei branduri internationale: Hornbach, Technomarket si Kika, acesta din urma fiind pentru prima data in Romania. Hornbach, va ocupa un spatiu de 23,000 mp, Technomarket, 6.000 mp, iar retailerul austriac de mobila Kika intra pe piata locala inaugurand o locatie de 29.000 mp, care urmeaza sa se deschida in aceeasi perioada cu Fashion House.

Dezvoltatorul belgian de real estate Liebrecht & wooD a intrat pe piata din Romania in 2000, implicandu-se atat in segmentul de retail, cat si in cel al cladirilor de birouri. Compania belgiana a dezvoltat pana acum proiecte importante, printre care Militari Shopping Centre, vandut in 2004 investitorului austriac Meinl European Land Limited. Cel mai recent proiect al sau, corpurile de birouri Victoria Park, a fost de asemenea vandut la inceputul anului companiei austriece de investitii Immoeast.

Proiectul Fashion House Bucuresti a fost dezvoltat pornind de la modelul complexului din Varsovia, dar este mai mare decat acesta, atat ca amploare, cat si ca arie de acoperire. Cu peste 28.000 mp suprafata planificata a fi construita, Fashion House Bucuresti urmeaza sa deserveasca aproximativ 3,5 milioane de locuitori, mult mai mult decat un mall obisnuit.