Jones Lang LaSalle (JLL), ce-a doua companie de brokeraj imobiliar din lume dupa marime, a afisat venituri de 33 milioane de dolari pentru trimestru al treilea din 2008, incheiat la 30 septembrie, in scadere fata de aceeasi perioada a anului, cand JLL a obtinut venituri de 65 milioane de dolari.
Pana la momentul actual, veniturile inregistrate de JLL in anul 2008 au fost de 80 milioane de dolari, fata de 202 milioane de dolari, venituri inregistrate in aceeasi perioada a anului trecut. Profitul obtinut de JLL inainte de dobanzi, impozite, depreciere si amortizare (n.r.: EBITDA) pentru trimestrul al treilea din 2008 a fost de 62 milioane de dolari, fata de 139 milioane de dolari in T3 2007.

Rezultatele companiei au fost influentate de cele doua achizitii facute in acest an, companiile Kemper si Staubach. JLL a anuntat la in luna iunie ca va plati 717 milioane de dolari pentru a achizitiona rivalul Staubach, o companie specializata in servicii de inchiriere, consolindandu-si astfel prezenta pe piata din Statele Unite.

Jones Lang LaSalle furnizeaza servicii de consultanta pentru achizitii si vanzari de proprietati, investitii si management imobiliar, fiind prezenta cu peste 150 de reprezentante in peste 450 de orase din 50 de state.

Compania a inregistrat in 2006 venituri de peste doua miliarde de dolari si detine un portofoliu de peste un miliard de metri patrati in intreaga lume.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri