“In perioada sarbatorilor pascale, ne asteptam ca traficul in Grand Arena Mall sa-l depaseasca pe cel inregistrat in perioada deschiderii. Acest lucru se va datora nu numai conceptului nou de mall cu hypermarket oferit de Grand Arena, ci si ofertelor pe care retailerii le fac in mod traditional in aceasta perioada. Pentru romani, Pastele este o sarbatoare importanta, pe care o petrec alaturi de familie si pentru care se pregatesc din timp", a declarat Corneliu Chiriliuc, director de comercializare al Cegis Imobiliare Romania, compania care administreaza mall-ul.

Criza indeamna brandurile noi sa intre pe piata din Romania

Printre chiriasii centrului comercial se numara: Bamboo, Kenvelo, Leonardo, Jolidon, Meli Melo, Ultra pro, Bagatt, Secuiana, OTTER, Sephora, Supersport, Cavaliere, Triumph, Erros, Motivi, TINA R, Splend'OR, Optiblu, Moa, Casa life, Madonette, Ina Center, Centrofarm, Francis Walter si Veronesse.

Grand Arena este dezvoltat de grupul francez Euroinvest Intermed si este administrat de Cegis Imobiliare, care face parte din grupul francez Cegis.

Deschidere fortata, dupa doua amanari?

Cegis Imobiliare opereaza in Romania din anul 2003 si administreaza in prezent 11 centre comerciale (trei in Bucuresti - Orhideea, Esplanada, Carrefour Colentina si restul in tara: Carrefour Ploiesti, Carrefour Brasov, Promenada Mall – Bacau, Promenada Mall – Focsani, Tom – Constanta, Felicia – Iasi, Era - Iasi, Era - Oradea) si mall-ul Grand Arena din Bucuresti. Aceste centre au o suprafata comerciala de peste 120.000 mp si un trafic de peste 200.000 clienti zilnic.

Administratorii Grand Arena: Criza indeamna brandurile noi sa intre pe piata din Romania

Administratorii Grand Arena: Criza indeamna brandurile noi sa intre...