“Consider ca orice jucator din piata de retail ar fi trebuit sa invete ceva din ultimii ani de criza: retailerii sa ofere produse de calitate si sa isi adapteze oferta internationala la fiecare piata locala pe care activeaza, iar dezvoltatorii sa puna mai mult accent pe administrarea centrelor comerciale si sa profite de oportunitati, imprumutand de la pietele mai mature idei legate de design si management”, a explicat, pentru Wall-Street, Martyn Chase (foto), presedintele departamentului de retail in cadrul companiei de consultanta imobiliara DTZ pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA).

Mai mult, Martyn Chase afirma ca in vremuri de criza dezvoltatorii trebuie sa fie foarte atenti la mixul de chiriasi din proiectele lor si sa puna accent pe marketing, pentru a mentine traficul de vizitatori si a se asigura ca au suficiente venituri astfel incat sa isi plateasca taxele.

In opinia sa, piata de retail din Romania poate fi comparata cu cea din Polonia din punct de vedere al dezvoltarii rapide, cu cea din Marea Britanie din perspectiva tranditiei mall-urilor si a arterelor stradale si cu pietele din Statele Unite, dupa care au fost inspirate dezvoltarile de centre comerciale.

Citeste si Ce trebuie sa stii despre administrarea unui spatiu comercial.

Ce trebuie sa stii despre administrarea unui spatiu comercial

Ce trebuie sa stii despre administrarea unui spatiu comercial