In vremuri de criza, proprietarii centrelor comerciale trebuie sa inteleaga importanta administrarii corecte a proiectelor si sa puna mai mult accent pe acesta activitate, a declarat Martyn Chase, seful departamentului de retail al companiei de consultanta imobiliara DTZ pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
“Consider ca orice jucator din piata de retail ar fi trebuit sa invete ceva din ultimii ani de criza: retailerii sa ofere produse de calitate si sa isi adapteze oferta internationala la fiecare piata locala pe care activeaza, iar dezvoltatorii sa puna mai mult accent pe administrarea centrelor comerciale si sa profite de oportunitati, imprumutand de la pietele mai mature idei legate de design si management”, a explicat, pentru Wall-Street, Martyn Chase (foto), presedintele departamentului de retail in cadrul companiei de consultanta imobiliara DTZ pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA).

Mai mult, Martyn Chase afirma ca in vremuri de criza dezvoltatorii trebuie sa fie foarte atenti la mixul de chiriasi din proiectele lor si sa puna accent pe marketing, pentru a mentine traficul de vizitatori si a se asigura ca au suficiente venituri astfel incat sa isi plateasca taxele.

In opinia sa, piata de retail din Romania poate fi comparata cu cea din Polonia din punct de vedere al dezvoltarii rapide, cu cea din Marea Britanie din perspectiva tranditiei mall-urilor si a arterelor stradale si cu pietele din Statele Unite, dupa care au fost inspirate dezvoltarile de centre comerciale.

Citeste si Ce trebuie sa stii despre administrarea unui spatiu comercial.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri