Risipa de alimente, una dintre marile probleme ale lumii moderne in tarile dezvoltate, poate fi redusa cu pana la 60% prin educatie si tehnologie. Astfel, anul 2014 a fost desemnat de Uniunea Europeana drept an al luptei impotriva risipei de alimente, iar pana in 2025 se doreste o reducere cu 50% a deseurilor alimentare.

“Risipa de alimente in Romania este sub nivelul din alte state Occidentale, insa se remarca o crestere a acestui fenomen si pe plan local, ca urmare a modificarilor obiceiurilor de consum. Aproximativ 42% din risipa de alimente la nivel european este generata de gospodariile individuale”, declara Mioara Bolozan, director de marketing Whirlpool Romania.

Cu aproape 10.400 de angajati, o prezenta in peste 30 de tari din Europa, Orientul Mijlociu si Africa si centre de productie in sapte tari, Whirlpool EMEA este subsidiara a Whirlpool Corporation.

Whirlpool Corporation a avut anul trecut o cifra de afaceri de peste 18 miliarde de dolari, 68.000 de angajati si 65 de centre de productie si cercetare in toata lumea. Compania comercializeaza marcile Whirlpool, Maytag, KitchenAid, Jenn-Air, Amana, Brastemp, Bauknecht.