De Craciun, magazinele online se intrec in oferte de cadouri inspirate pentru familie, prieteni sau colegi. GadgetBox.ro este un astfel de site, recomandat mai ales celor care prefera gadgeturi si jucarii cat mai originale.
Lansat la jumatatea lunii mai, dupa o perioada de pregatire de aproape cinci luni, GadgetBox.ro s-a pozitionat pe piata de e-commerce printr-o oferta variata de gadgeturi amuzante. “Am dorit sa comercializam aceasta categorie de produse care te amuza sau te uimesc si te fac sa uiti pentru cateva momente de grijile cotidiene. Astfel, cele mai vandute sunt Cainele Cotaitor, mingiile antistres sau Pinart”, ne-a declarat Dragos Moraru, administrator GadgetBox.ro.

Afacerea a demarat cu o investitie de 25.000 de euro si s-a rezumata, in primul rand, in stocuri de marfa si realizarea website-ului. “Ca sa oferim cumparatorilor nostri posibilitatea sa cunoasca produsele GadgetBox cat mai bine inainte de a lua decizia de a cumpara, am achizitionat si aparatura video si foto cu care am filmat fiecare produs. Asadar, pe fiecare pagina este si un scurt film de prezentare, acest fapt fiind cel care diferentiaza site-ul GadgetBox.ro de cele ale concurentei. Pe viitor vom testa si alte tehnici precum vizualizarea 3D a imaginilor”, afirma Moraru.

Echipa numara astazi cinci persoane, care controleaza atat partea tehnica, cat si achizitiile, relatiile cu clientii si expedierea pachetelor catre acestia. Ca parte a promovarii site-ului, s-au investit si cateva sute de euro lunar in serviciul AdWords oferit de Google prin cumpararea unor cuvinte cheie precum “gadget” sau “cadou”.

Vizibilitatea era cu atat mai necesara cu cat utilizatorii pot vizita cu usurinta si alte site-uri pentru a face comparatii de preturi si produse. “Din aceasta cauza, trebuie sa fim in permanenta la curent cu oferta celorlalti comercianti online. Un produs oferit la un pret mult prea mare sau de calitate nesatisfacatoare va primi imediat review-uri negative din partea utilizatorilor din comunitatile intenet si va fi greu de vandut”, sustine administratorul GadgetBox.ro.

Desi lansat in primavara, vanzarile cresc semnificativ in perioada sarbatorilor de iarna, aceasta fiind si cea mai profitabila perioada a anului. “Am epuizat stocurile pe care le aveam pregatite pentru Craciun. Dorim sa extindem gama de produse la peste 200 pentru a putea sa satisfacem gusturile si pretentiile unor categorii cat mai largi de persoane”, confirma Moraru. In prezent, gama de produse cuprinde aproximativ 70 de jucarii, gadgeturi USB, dar si produse haioase pentru petreceri sau pentru birou.

“Din februarie 2008, vom avea pe site o sectiune separata pentru companiile care doresc sa cumpere produsele GadgetBox fie pentru a oferi premii sau cadouri angajatilor fie in scop promotional. Vor fi oferite discounturi in functie de cantitatea comandata”, promite Moraru.

Pana acum, peste 600 de clienti au apelat pana in prezent la GadgetBox.ro, iar jumatate dintre ei au deja mai mult de 2-3 comenzi ceea ce inseamna ca incepe sa se formeze un mic nucleu de cumparatori stabili, continua administratorul site-ului. Lunar, 1.500 de utilizatori acceseaza site-ul GadgetBox.ro, din care 100 fac efectiv o comanda de cel putin un produs pe site. Preturile unui gadget variaza de la aproximativ 40 lei la 200 lei.

“Multe din produsele pe care le comercializam sunt aduse pentru prima oara in Romania si speram sa oferim in permanenta produse care sa fie originale si deosebite de cele care se gasesc in cele mai multe dintre supermarketuri.”, declara Dragos Moraru. Aceasta este, de fapt, si esenta afacerii.

Cu siguranta, cel mai important aspect intr-o afacere online nu sta in tehnologia din spatele site-ului propriu-zis, ci in alegerea corecta a firmei de curierat, la calitatea produselor livrate si la solutionarea oricaror probleme semnalate de clienti. “Nu este de ajuns sa ai un site bine pus la punct, trebuie sa te asiguri ca fiecare pachet ajunge in siguranta la destinatie”, incheie Moraru.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri