Incepand cu anul acesta, compania producatoare de lenjerie intima se extinde si in sistem de franciza, costurile deschiderii unui astfel de magazin fiind cuprinse intre 60.000 si 90.000 de euro.

Jolidon a inceput sa vanda din 2008 francize pe piata internationala. Conditiile financiare inseamna o investitie initiala in deschiderea magazinului, de 45.000-75.000 de euro, la care se adauga drepturile de intrare, cifrate la 15.000 de euro.

Pentru Gabriel Cirlig (foto), lozul castigator il reprezinta operatiunile de pe pietele externe, care totalizeaza 60% din businessul cu o cifra de afaceri de 60 de milioane de euro. Anul trecut, Jolidon Romania a realizat vanzari de peste 27,4 milioane de euro.

In prezent, grupul numara peste 3.600 de angajati si un lant de 113 magazine Jolidon dintre care 67 proprii in Romania, Ungaria si Italia. Principalii competitori ai Jolidon pe piata de profil sunt I.D. Sarrieri, Etam si Triumph, companii prezente si in Romania.