Dupa ce doi ani de zile a coordonat departamentul de media al cotidianului Evenimentul Zilei, Petrisor Obae a decis sa puna punct colaborarii cu aceasta publicatie in favoarea unui proiect inovator pentru mediul online romanesc. Paginademedia.ro va acoperi informatii din segmentul media&advertising, dificil de prezentat intr-un mediu traditional, acaparat de “grupuri de presa bine polarizate”.
Lansat la inceputul lunii octombrie, site-ul www.paginademedia.ro este structurat pe trei segmente - baze de date (audiente TV, cheltuieli de publicitate, advertiseri, link-uri catre cifrele de difuzare ale ziarelor), stiri, analize, cronici, evenimente la zi din lumea TV, a presei, a publicitatii, respectiv cateva din materialele cele mai importante scrise de Petrisor Obae in perioada EVZ (interviuri si analize).

“Am ales sa lansez acest proiect pentru ca televiziunea, radioul, presa si publicitatea ne fascineaza, ca de altfel tot ce inseamna comunicare. Pentru ca inainte de a citi ziarele, dimineata, la birou, deschidem calculatorul. Pentru ca acum, cu grupuri de presa bine polarizate, e din ce in ce mai greu sa acoperi un astfel de domeniu intr-un mediu traditional, din cauza intereselor”, spune Petrisor Obae (foto).

Din punct de vedere editorial, paginademedia.ro este un proiect 100% personal, la partea tehnica contribuind si George Hari Popescu.

Publicul-tinta al site-ului este format din “tot ce inseamna industria comunicarii” - managerii institutiilor de presa, redactori-sefi, ziaristi, copywriteri, agentii de media, studenti la facultatile de jurnalism si comunicare.

“Pe langa publicul tinta, intentionez sa atrag si cititori din alte categorii, cu subiecte de interes mai larg, care depasesc sfera stricta a industriei”, declara Obae.

Paginademedia.ro va cuprinde informatii actualizate zilnic, cititorii urmand sa beneficieze zilnic de o “Revista a presei media”.

Petrisor Obae a mai explicat ca, in prezent, promovarea proiectului se face prin intermediul unui abonament RSS. De asemenea, a fost realizata o campanie de mailing, pentru ca obiectivul acestui site este, in opinia fondatorului, “sa formeze un «reflex media conditionat»”.

In ziua lansarii, site-ul a avut 2.300 de vizitatori unici, respectiv 1.300 de vizitatori in ziua urmatoare. Cu toate acestea, Obae se arata rezervat in a fixa obiective clare, realizabile intr-o anumita plaja de timp, in ceea ce priveste audienta.

“Deocamdata, site-ul este inscris in trafic.ro. Daca paginademedia.ro se va dezvolta in directia pe care mi-o propun, voi inscrie pagina si in studiul realizat de BRAT (SATI n.r.)”, afirma Obae.

In ceea ce priveste investitia, fondatorul site-ului spune ca este “o investitie de energie, mai degraba, decat financiara”.

“Singura cheltuiala mai consistenta a fost un laptop. In primul rind, investitia initiala este accesibila oricui are o idee in care crede. In al doilea rind, ofera o libertate pe care apartenenta la un grup cu mai multe medii traditionale nu o poate garanta 100%. Dezavantajul vine dintr-o siguranta financiara fragila”, adauga Petrisor Obae.

Cu o experienta de zece ani in domeniul presei, Petrisor Obae (33 ani), a debutat in mass-media in 1994 ca reporter politic al Radio Delta. Ulterior, a facut parte din echipa Radio Romania Actualitati.

Din 1999 si pana in 2002 a fost reporter al sectiei Life si redactor al newsletter-ului specializat Media&Advertising al agentiei Mediafax.

A mai lucrat pentru revista AdMaker (2002-2003), Capital si Top 300 Capital (2003-2006) si Evenimentul Zilei (2006-2008).
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri