Magazinul lansat la inceputul lunii septembrie se numeste Oggy, iar suma de 100.000 de euro din investitia initiala de 120.000 de euro a fost destinata achizitiei de produse cumparate in special de la Paris, dar si de la Londra, New York si Barcelona.

Site-ul a fost lansat de Silvana Berciu (29 de ani), mama a doi copii gemeni de doi ani si de Anca Biris (34 de ani), mama unei fetite de sapte ani, care in acest an a deschis si Ioanid, o gradinita si scoala privata.

“Este un segment care nu exista la noi, existau cumparatori pentru astfel de produse, dar in Romania exista branduri pentru segmentul de mijloc, nu si pentru cel premium. Ne-am gandit la sfarsitul anului 2008, iar in ianuarie eram deja la Targul de la Paris pentru a face achizitii”, spune Silvana Berciu.

Ea si sotul acesteia, Pepe Berciu, sunt de asemenea actionari in companiile BDG Import (distribuitorul Evian, Jack Daniel’s) Zero Production, Zero Event si clubul The Office.

Chiar daca preturile sunt cuprinse intre 200 si 1.000 de lei, potrivit Silvanei Berciu, cei aproximativ 300 de clienti potentiali ai magazinului online - dintre care 90% bucuresteni - vor cumpara pana la sfarsitul anului in jur de 75% din colectie.

Silvana Berciu estimeaza ca magazinul, care are cinci angajati, va trece pe profit la inceputul anului viitor, dupa ce va fi platita si colectia de primavara-vara 2010.

Printre brandurile comercializate de Oggy se numara Finger in the nose, Caramel Baby and Child, Tuss, Yporque, Noro Paris sau Paul and Joe pentru imbracaminte, Galluci, Start Rite sau Snook pentru incaltaminte si Mikado un brand caracterizat printr-un design personalizat de bijuterii, atat pentru fete, cat si pentru baieti.