“Ideea Suricata.ro, site de asistenta la cumparaturi, a venit acum un an si jumatate. Eu si asociatii mei avem un background in mediul de business, iar in urma unor discutii sustinute cu diverse persoane care lucreaza in sectorul FMCG, am decis sa demaram afacerea. De ce am ales online-ul? Fiindca este un mediu care se afla in prezent intr-o expansiune continua”, a spus Istratescu.

Site-ul prezinta cele mai bune oferte care se gasesc in hiperrmarketuri saptamanal si poate fi un bun instrument de control al costurilor utilizatorilor.

Pana la sfarsitul anului, Suricata a bugetat investitii de cateva zeci de mii de euro. O parte din bani a fost alocata deja constructiei site-ului si urmeaza ca sume importante sa se indrepte catre promovare, mentenanta si dezvoltare.

“Acest business este gandit pe termen lung. Vom investi in continuare in el pana va ajunge sa se autosustina. Iar tot profitul obtinut il vom reinvesti in dezvoltarea sa”, a spus fondatoarea agentiei Hello! Consumer Interaction si Suricata.ro.

Intr-un de zile, cei patru asociati estimeaza ca site-ul de asistenta la cumparaturi va atinge break-even-ul. De asemenea, pana la finele lui 2010, Marinela Istratescu sustine ca toti retailerii din Romania se vor alatura proiectului lansat.

“Deocamdata, Cora, InterEx, Plus si real sunt primii parteneri care s-au implicat in acest proiect. In saptamanile urmatoare, noi retaileri se vor alatura www.suricata.ro pentru a pune la dispozitia utilizatorilor cat mai multe oferte. In prezent, negociem cu o parte dintre acestia, iar cu altii urmeaza sa initiem discutii”, a spus ea.

Ce face Suricata?


Te ajuta sa iti faci lista de cumpraturi si iti spune cat vei cheltui, centralizand ofertele magazinelor.

„In acest fel, iti poti calcula eficient si sigur banii pentru cumparaturi. Poti sa printezi lista si sa o iei cu tine sau poti sa o dai mai departe membrilor familiei tale sau prietenilor, atunci cand tu nu ai timp sa ajungi la cumparaturi. Poti sa iti faci o arhiva personala si sa vezi ce cumparaturi ai facut in ultima saptamana, luna sau in ultimul an.”

Cum se sustine?

Veniturile site-ului de asistenta la cumparaturi vor proveni din publicitatea pe care retailerii si producatorii o vor face pe Suricata.ro, dar si din diversele parteneriate sau concursuri care vor fi lansate.

Campania de promovare care va incepe in urmatoarea perioada va influenta gradul de popularitate al site-ului in tara.

„Scopul nostru este sa atragem orice tip de consumator. Oriunde exista un supermarket sau un hipermarket, dar si un consumator care utilizeaza Internetul, vrem sa fim prezenti si noi”, a mai spus Istratescu.

Odata cu lansarea site-ului, acestora li s-a deschis si apetitul pentru business-uri online. Potrivit reprezentantilor Suricata, mai exista inca trei idei de proiecte pe care le vor pune in practica pe Internet.