De asemenea, odata cu aparitia smartphone-urilor, functiile online pe care oamenii le folosesc pentru a gasi informatii s-au schimbat. Un studiu comScore releva ca numarul consumatorilor care folosesc telefoanele inteligente pentru a accesa site-urile de retele sociale sau bloguri a crescut cu 427% anul trecut, mai mult decat oricare alta categorie.
Daca vreti sa raspundeti acestei audiente online in crestere trebuie sa stiti cum folosesc utilizatorii telefoanele mobile pentru a accesa si furniza informatii online. Ca antreprenor trebuie sa cunoasteti site-urile pe care le acceseaza consumatorii dumneavoasta, dar si sa intelegeti cum comunica pentru a stabili o anumita relatie cu acestia.
Utilizatorii de telefoane inteligente urmaresc informatii autentice si valabile, cum ar fi recomandarile, opiniile si raspunsurile la intrebari, iar acestia sunt deja perfectionati cand vine vorba de filtrarea si ignorarea informatiilor.
Revista Entreprenor recomanda sase pasi pentru a va asigura ca business-ul dumneavoastra va beneficia de avantajele exploziei de Internet mobil.
1. Asigurati-va ca site-ul dumneavoastra poate fi accesat de pe telefonul mobil
Utilizatorii de telefoane mobile sunt persoane intolerante, acestia vor sa obtina informatii in cel mai scurt timp. Trebuie sa va asigurati ca site-ul dumneavoastra furnizeaza informatii intr-un mod folositor pentru acestia. Exista mai multe metode de a crea o versiune mobila pentru site-ul dumneavoastra. Daca folositi un blog de tipul WordPress, sunt fisiere (n.r. Plug-in) care va pot ajuta sa creati o editie mobila a site-ului sau puteti folosi contracost un convertor ca MoFuse sau Mobify.
2. Fiti sigur ca site-ul este optimizat pentru cautarea mobila
Atat Google, cat si Bing detin liste separate de indexare a continutului mobil, iar acestea ofera rezultate bazate mai mult pe localizare decat o cautare obisnuita. Cu cat veti optimiza mai repede site-ul dumneavoastra in rezultatele de cautare, cu atat mai repede veti pune site-ul in fata a milioane de utilizatori de telefoane mobile.
3. Creati o pagina de Facebook a site-ului
Deoarece multi utilizatori de telefoane sunt activi pe Facebook, cea mai mare retea sociala, este important sa fiti prezent pe acest site. Incurajati internautii sa devina fani ai paginii de Facebook si astfel veti putea mentine o relatie cu acestia si veti putea oferi informatii despre start-up-ul dumneavoastra.
4. Implicati-va in discutiile pe Twitter
Site-ul de micro-blogging Twitter este una dintre proprietatile cu cea mai mare expansiune, deoarece este usor de folosit de consumatorii mobili pentru oferirea si accesarea informatiilor. Daca incepeti sa construiti o relatie cu vizitatorii site-ului dumneavoastra prin Twitter, veti fi cu un pas inaintea competitiei dumneavoastra cand piata smartphone-urile va atinge punctul maxim.
5. Pozitionati-va site-ul pe Google Maps
Un numar foarte mare de utilizatori de telefoane mobile folosesc Google Maps cand cauta o companie locala, iar daca veti implementa aceasta solutie veri obtine un avantaj, dat fiind faptul ca Google detine cel mai popular motor de cautare.
6. Incurajati clientii sa-si exprime parerea despre business-ul dumneavoastra
Yelp este un ghid online cu referinte despre companii din intreaga lume. Peste 26 milioane de oameni folosesc lunar Yelp pentru a gasi informatii despre peste 20 de categorii de afaceri. FourSquare este un site asemanator cu Yelp, unde membrii informeaza ceilalti vizitatori despre companiile cu care au intrat in contact.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: