De exemplu, companiile mici sunt mai putin birocratice, iar legaturile dintre sefi si angajati sunt mai stranse. Exista si cazuri in care antreprenorii tind sa isi priveasca angajatii ca pe propria familie.

Adesea, angajatii pot face lucruri din mai multe domenii, spre deosebire de marile companii unde exista tendinta de supraspecializare.

Companiile mici ofera mai multa flexibilitate si diversitate si posibilitatea de a creste rapid.

Sefii companiilor mici se adapteaza dupa nevoile angajatilor, un astfel de exemplu fiind faptul ca uneori pot permite anagajatilor ca vinerea sa lucreze de acasa.

Citeste si:

De obicei este destul de dificil sa atrageti angajati buni atunci cand lansati un business nou, insa trebuie sa gasiti o metoda prin care sa convingeti persoanele de succes ca le veti oferi o slujba sigura.

In acelasi timp este foarte important sa va dati seama care sunt acele aspecte ale companiei care ar putea atrage candidatii.

Pe de alta parte, networkingul ar putea rezolva multe probleme legate de recrutare. De exemplu, daca una dintre cunostintele dvs va recomanda un candidat, este foarte probabil ca acestia sa fi lucrat inainte.

Este bine sa oferiti recompense celor care va recomanda angajati pentru ca persoanele care vin prin recomandari stiu mai bine ce se intampla in companie decat cei care ajung prin anunturi, iar cei care fac recomandari propun in general persoane care sa se potriveasca firmei.