Pe parcursul derularii promotiei, destinatiile se vor schimba, de la o saptamana la alta, iar la inceputul fiecarei saptamani vor fi anuntate, pe website-ul companiei, Facebook si Twitter.

In total “Maratonul de Primavara” va cuprinde 614 zboruri Tarom, catre si dinspre 10 destinatii externe, in 9 saptamani. Numarul biletelor disponibile in cadrul acestei promotii poate varia, in functie de locurile disponibile si de incarcatura cursei.

Promotia “Maratonul de Primavara” se aplica pentru calatorii pe rutele anuntate in cadrul Maratonului, iar biletele dus-intors au o perioada de sedere de minim 3 zile si maxim o saptamana.

“Maratonul de Primavara” incepe pe 27 aprilie cu Istanbul, Frankfurt si Munchen, biletele vor putea fi cumparate pana pe data de 7 mai 2011 si sunt valabile pentru calatorie in perioada 02 – 31 mai 2011 (data ultimului retur).

Citeste si:

Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane Tarom isi desfasoara activitatea sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii si este membra a Aliantei SkyTeam din 25 iunie 2010. Compania nationala deserveste 57 de destinatii in sezonul de vara 2011 operand catre tari din Europa, Africa de Nord si Orientul Mijlociu.

In anul 2010, compania Tarom a transportat 2.191.317 pasageri, cu 23,66% mai mult decat in 2009. Pentru Tarom luna august 2010 a fost cea mai buna luna din ultimul deceniu din punct de vedere al numarului de pasageri transportati: s-au inregistrat 234.066 pasageri. Gradul de incarcare al curselor Tarom inregistrat in 2010 a fost de 62%, cu 6 puncte mai mult decat in 2009.

Pentru anul 2011 Tarom estimeaza peste 2.400.000 de pasageri si un grad de incarcare de peste 64%.