Romanii isi platesc calatoriile cu cardul in 99% din cazuri si folosesc din ce in ce mai mult dispozitivele mobile pentru a face cautari (17%) si rezervari (16%), arata un studiu realizat de agentia de turism online Tripsta.

Romanii folosesc cardul atunci cand platesc pentru calatorii de pe desktop (98%), mobil (99%) sau iOS (93%), in timp ce un numar limitat de calatori romani folosesc si depozitul bancar ca metoda de plata (desktop – 2%, mobil – 1% si iOS – 3%).

Potrivit acelorasi date, pe plan international, rusii folosesc mobilele cel mai mult pentru rezervari (19%) si cautari (32%), in timp ce polonezii le folosesc mai putin pentru rezervari (8%) si mai mult pentru cautari (21%).

Cardurile, cea mai folosita metoda de plata

Per total, atunci cand este vorba de rezervarea de calatorii, cardurile reprezinta cea mai utilizata metoda de plata atat pe plan international, cat si in Romania (99%). Pe plan international, alte metode de plata utilizate sunt depozitele bancare, instant banking si PayPal. In afara de carduri, rusii mai folosesc terminalele de plata si depozitele bancare. Ultimele sunt preferate si de romani si polonezi.

Cand vine vorba de pachetele de servicii rezervate, preferate pe plan global sunt pachetele cu taxa pentru asistenta clienti (69%) si pachetele standard de servicii (30%), in timp ce un numar limitat de calatori (1%) opteaza pentru pachete de servicii premium.

Pachetele cu taxa pentru servicii clienti sunt extrem de populare in randul rusilor (94%) si polonezilor (95%) si alegerea preferata a romanilor (99%), in timp ce acelea care includ servicii standard par sa atraga un interes mai mare in Rusia si Polonia (6% in fiecare tara) decat in Romania (1%).

Sursa foto: Card/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri