In Romania, agentia de turism online Vola a vandut anul trecut bilete de avion, vacante, city break-uri si alte servicii turistice care au insumat 42,47 milioane euro (188,8 milioane lei), in crestere cu peste 54% fata de anul 2014, cand platforma online inregistra o cifra de afaceri de 27,51 milioane euro (122,3 milioane lei). Astfel, Vola.ro, detinuta de Daniel Truica (foto), a incheiat cel mai bun an de pana acum si isi pastreaza pozitia de lider in rezervari turistice online in Romania.

Pentru 2016, Vola estimeaza o crestere de 30-40% pentru platforma din Romania, ceea ce ar insemna o cifra de afaceri de 55-60 milioane euro. La nivel de grup estimarea pentru 2016 este de peste 85 milioane euro.

Biletele de avion raman cele mai cumparate produse turistice in mediul online

In 2015, volumul vanzarilor de bilete de avion pe platforma Vola.ro a crescut cu aproximativ 70% fata de anul 2014, in timp ce numarul city break-urilor rezervate de romani a crescut cu 40%, iar segmentul vacantelor de tip tour-operator a inregistrat un avans de 150% fata de anul precedent.

Cei mai multi dintre turistii care au calatorit cu avionul au ales bilete ale companiilor Wizz Air, Tarom, Blue Air, Ryanair, ale grupului Lufthansa sau Air France KLM.

Citeste si:

Vola este una dintre cele mai mari agentii de turism din Romania, alaturi de TUI TravelCenter/Eurolines, Perfect Tour, Christian Tour, Happy Tour. Pe piata online, principalii jucatori sunt Paravion, Tripsta si eSky.

Citeste si La pranz cu Daniel Truica, fondatorul Vola.ro: cum a ajuns sa aiba cea mai mare agentie de turism online pentru ca nu a ascultat de parinti.

Pranz cu Vola.ro, despre cum a decolat spre succes de la un fax

Pranz cu Vola.ro, despre cum a decolat spre succes de la un fax