Noile planuri de dezvoltare, care marcheaza o crestere cu 13% fata de planul initial, se vor baza pe prezenta actuala a grupului in China, Accor detinand deja 50 de hoteluri pe teritoriul chinez, sub diferite marci, reiese din comunicat.

La inceputul acestui an, compania a precizat ca expansiunea din China va duce la majorarea, in urmatorii trei sau patru ani, a marjei de venit obtinuta in Asia, aceasta urmand a reprezenta 10% din veniturile inregistrate pe plan global.

Majoritatea noilor hoteluri vor fi sub marca Ibis, cea destinata clientilor cu venituri medii.

Firma europeana, ce concureaza direct cu grupul InterContinentalHotels Plc., mai administreaza si marcile hoteliere de lux Sofitel si Novotel, informeaza Reuters.

Accor a afisat o crestere de 6,6% a veniturilor obtinute in 2006, acestea ridicandu-se la 7,607 miliarde euro (10,4 miliarde dolari).

Citeste si:

Grupul Accor, lider european in domeniul hotelurilor si al turismului, este prezent in aproape 100 de tari si are aproximativ 170.000 de angajati.

Accor activeaza in domeniul administrarii hotelurilor prin marcile Sofitel, Novotel, Ibis, Mercure, Suitehotel, All Seasons, Pearsons, Etap Hotel, Formule 1, Motel 6 si altele.

De asemenea, grupul ofera societatilor servicii cum ar fi managementul resurselor umane, marketing si gestiune a cheltuielilor profesionale.

Grupul Accor exploateaza in Romania o unitate hoteliera sub sigla Sofitel si una Novotel, ambele situate in Bucuresti, precum si unitatile hoteliere Ibis.