Anul acesta, compania investeste peste 13 milioane de dolari (aproximativ 9,2 milioane de euro) in aparatele de zbor si in jur de 100.000 de euro in bugetul de marketing, in speranta amortizarii cheltuielilor in maxim 2 ani.

In prezent, compania de transport aerian detine o aeronava Lear Jet, urmand ca in scurt timp sa se finalizeze achizitionarea unui elicopter model EC 155 sau a altuia similar, cu o capacitate de 6-8 persoane.

“Intram pe piata cu preturi similare celor practicate de ceilalti jucatori. O ora de zbor cu un astfel de aparat costa intre 500 si 1000 de euro,in functie de modelul aeronavei, de nivelul de confort, de escale si de numarul de ore de zbor”, a precizat Ana-Maria Voinea, administrator al Atlantis Air.

Costurile lunare de intretinere a unui elicopter pleaca de la suma de 10.000 de euro si ajunge la cateva zeci de mii de euro, in functie de model si de orele de zbor efectuate, potrivit estimarilor adminstratorului companiei.

Serviciile companiei se adreseaza, in special, oamenilor de afaceri cu un anumit statut financiar, dar si persoanelor care trebuie sa se deplaseze pe distante lungi in scurt timp. Spre deosebire de ceilalti jucatori de pe piata, Atlantis Air ofera un complex de servicii printre care transport cu limuzina pana si de la aeroport, rezervari hoteliere sau auto in orasul de destinatie precum si suport logistic si de personal in afara granitelor tarii.

“In Romania, piata de transport aerian privat nu este nici pe departe saturata, iar noi colaboram deja, in regim de subinchiriere, cu primii trei jucatori, TiriacAir, Eurojet si Scoala de Aviatie Civila pentru ca inca nu putem sa satisfacem solicitarile numai cu propriile aparate”, a declarat Voinea.

Citeste si:

Compania preconizeaza ca va construi un helioport in orasul sediului central, Ramnicu-Valcea, urmand ca in urmatoarele saptamani sa detina si un sediu in Capitala.

Piata transporturilor aeriene in regim de taxi, dominata in prezent de cei trei mari jucatori, prezinta un mare potential de dezvoltare, in conditiile in care numarul solicitarilor externe il depaseste pe cel al cererilor interne, conform declaratiilor oficialilor companiei.

Pusa la punct in mai putin de 3 luni de o echipa de numai 5 oameni, Atlantis Air va incepe sa opereze saptamana aceasta, pe rute interne si externe, spre Europa si spre Statele Unite ale Americii. De asemenea, compania are la dispozitie propriii piloti, oferind totodata si training celor doritori sa intre in echipa Atlantis Air.

Compania, detinuta de un grup de investitori americani, concureaza pe segmentul de lux cu Tiriac Air, operatorul de zboruri charter detinut de omul de afaceri Ion Tiriac, a carui cifra de afaceri a atins, anul trecut, suma de aproximativ 9 milioane de euro, conform datelor emise de Ministerul de Finante.

Tiriac Air percepe intre 500 si 1500 de euro pentru o ora de zbor cu elicopterul, pretul pentru o cursa cu avionul atingand suma de 3-4.000 de euro.

Un alt concurent este si Eurojet, care, creat in urma cu 4 ani pentru a asigura nevoile de calatorie ale personalului grupului Rompetrol, a realizat, in 2005, o cifra de afaceri de 2 milioane de euro. Tarifele practicate pornesc de la 2.500 de euro pe ora de zbor.