Anul 2007 a fost o perioada foarte performanta din punct de vedere al rezultatelor financiare, dar a marcat si o evolutie pozitiva din punctul de vedere al indeplinirii obiectivelor hotelului, de la redeschiderea sa in urma cu zece ani sub marca Hilton, mai arata comunicatul operatorului hotelier.

Athenee Palace Hilton a avut rate de crestere cu doua cifre in ceea ce priveste veniturile si profitabilitatea. Astfel, rata medie pentru o camera a crescut cu 14% in 2007, comparativ cu anul anterior, de la 189 dolari, pana la 216 dolari, iar venitul corespunzator unei camere disponibile a urcat cu 21% fata de 2006, de la 136 dolari pana la 164 dolari.

Veniturile totale ale hotelului, inclusiv din alimentatie si bauturi, au inregistrat o crestere cu 23% in 2007, comparativ cu anul anterior, iar gradul de ocupare al hotelului a avut o rata de crestere de 5,7%, de la 72% in 2006, pana la 76%.

Citeste si:

"In 2007 am sarbatorit a zecea aniversare a Athenee Palace Hilton sub marca Hilton", a observat directorul general al hotelului, Friedrich Niemann, care a relatat apoi ca hotelul a fost redeschis in 29 octombrie 1997, "data care a deschis un capitol nou in dezvoltarea postcomunista a Bucurestiului si a Romaniei".

Seful Athenee Palace Hilton a adaugat ca hotelul pe care il conduce a avut, in 2007, cel mai bun an de la redeschiderea hotelului cu zece ani in urma si a mentionat ca Athenee Palace Hilton este liderul pietei hoteliere, potrivit unui raport anual al Deloitte.

Athenee Palace Hilton a reusit, de asemenea, sa isi micsoreze cu 7% consumul de energie fata de anul anterior, prin monitorizare constanta, schimbare de echipament si de orare, mai arata comunicatul Hilton.