„Conceptul a fost gandit inca din toamna-iarna. Am propus ca prima destinatie de vara Bulgaria, urmand ca pana in 20 octombrie sa lansam si pentru Austria, Croatia, Turcia, dar si alte destinatii exotice si city-break-uri”, a declarat, pentru Wall-Street, Sebastian Constantinescu, Project Manager Travel Planner.

Pana in prezent, site-ul care promoveaza turismul in Bulgaria a atras in jur de 9.000 de vizitatori, inregistrandu-se vanzari de servicii turistice de 75.000 de euro. „Pentru anul viitor vizam o cifra de afaceri de aproximativ un milion de euro”, spune Constantinescu.

„Am ales Bulgaria ca prim proiect in cadrul Travel Planner, nu neaparat pentru ca romanii, in special bucurestenii, prefera aceasta destinatie, ci pentru ca raportul calitate/ pret este bun, iar locatia este aproape, astfel incat putem atinge si partea de organizare evenimente si team bulding-uri”, a completat acesta.

Citeste si:

Constantinescu considera ca piata turismului secvential in Romania este inca abia la inceput, insa acest segment poate fi abordat cu succes de turisti, companii sau chiar agentiile de turism si structurile de cazare. „Activam pe o piata incipienta in ceea ce priveste alegerea si achizitionarea serviciilor de turism on-line”, a spus acesta.

Compania urmareste crearea unei retele de site-uri sub acelasi brand care vor urmari atat conceptele travel planner: business travel, vacante, luxury, consultanta, dar si de destination travel planner cum este www.litoral-bulgaria.travelplanner.ro.