Serviciul de rezervare online a biletelor se adreseaza, pentru inceput, companiilor care se acrediteaza in acest sens la CFR Calatori.

Mai mult, o astfel de firma va putea face rezervari online in baza unei comenzi, iar optiunea este valabila pentru toate trenurile si la toate clasele, "in limita unui procent din totalul locurilor puse in vanzare pe tren si stabilit de catre CFR Calatori", a anuntat compania.

"Este vorba de un procent prestabilit de CFR Calatori, respectiv 25% din locurile existente pe trenul respectiv. Firmele acreditate pot fi agentiile de voiaj si turism care vor sa preia acest serviciu. Pot spune ca este un parteneriat intre CFR SA si agentiile care vor face acest serviciu, bineinteles conform unui contract", a explicat directorul de comunicare al SNTFC CFR Calatori, Alexandru Dumitru.

Citeste si:

El a adaugat, in schimb, ca CFR Calatori nu a stabilit, inca, o data sau un an cand va fi activat acest sistem online si pentru populatie.

Sistemul de rezervare online este un concept integral romanesc al Centrului de Informatica al CFR SA si al companiei CFR Calatori, dezvoltarea sa demarand in urma cu trei ani.