CFR Calatori a activat, incepand de astazi, serviciul de rezervare online a biletelor de tren in trafic intern, iar rezervarile se pot face in limita a 25% din locurile existente pe tren, a declarat, pentru NewsIn, directorul de comunicare SNTFC, Alexandru Dumitru.
Serviciul de rezervare online a biletelor se adreseaza, pentru inceput, companiilor care se acrediteaza in acest sens la CFR Calatori.

Mai mult, o astfel de firma va putea face rezervari online in baza unei comenzi, iar optiunea este valabila pentru toate trenurile si la toate clasele, "in limita unui procent din totalul locurilor puse in vanzare pe tren si stabilit de catre CFR Calatori", a anuntat compania.

"Este vorba de un procent prestabilit de CFR Calatori, respectiv 25% din locurile existente pe trenul respectiv. Firmele acreditate pot fi agentiile de voiaj si turism care vor sa preia acest serviciu. Pot spune ca este un parteneriat intre CFR SA si agentiile care vor face acest serviciu, bineinteles conform unui contract", a explicat directorul de comunicare al SNTFC CFR Calatori, Alexandru Dumitru.

El a adaugat, in schimb, ca CFR Calatori nu a stabilit, inca, o data sau un an cand va fi activat acest sistem online si pentru populatie.

Sistemul de rezervare online este un concept integral romanesc al Centrului de Informatica al CFR SA si al companiei CFR Calatori, dezvoltarea sa demarand in urma cu trei ani.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri