In intervalul martie-iunie 2009 veniturile lantului hotelier au scazut cu 20%, de la 3,2 miliarde dolari in 2008, pana la 2,63 miliarde dolari anul acesta.

Excluzand costurile de restructurare si alte elemente, castigurile au fost de 23 centi/actiune.

Compania va deschide peste 30.000 de camere anul acesta, in urma unei investiti de 325 milioane dolari, cu peste 50% mai scazuta decat cea din 2008.

Hotelul Marriott din Bucuresti, de 5 stele, a fost inaugurat in 2000 si are o capacitate de circa 400 de camere. “Cred ca vizitatorii sunt mai atenti la modul in care isi cheltuiesc banii, la “value for money”, de aceea una din cele mai importante decizii de business este sa nu scazi calitatea unui produs, chiar daca esti fortat sa ajustezi pretul”, a declarat, pentru Wall-Street, Igael Porecki, noul director general al Mariott Bucuresti.

Segmentul de Food & Beverage a generat aproximativ 55% din veniturile totale ale hotelului bucurestean din primul semestru, fata de 45% generat de camere.

Confrom acestuia in primele 6 luni ale acestui an 97% dintre clientii hotelului de 5 stele au fost straini, primele trei tari de provenienta fiind in ordine Marea Britanie, Statele Unite si Germania.

In ceea ce priveste strategia pentru cel de-al treilea trimestru al anului, cel mai slab pentru hotelierii bucuresteni care se bazeaza in principal pe clientii corporate, Mariott Bucuresti se bazeaza pe promotii. “Din pacate, intotdeauna iulie si august sint “low season” pentru Bucuresti, astfel in fiecare an preturile sint mai mici in aceasta perioada si bineinteles ca avem promotii care se adreseaza diferitelor segmente de vizitatori. Pe langa promotia globala, rezervi 2 nopti si te bucuri de a treia gratuit, avem alte doua promotii locale, una de weekend pentru camere, care include tratamente la World Class pentru doua persoane, cea de-a doua constand in pachete de conferinte adaptate dupa numarul de participanti", a mai declarat Porecki.

Cititi si: Dilema hotelierilor independenti

JW Marriott Bucuresti mizeaza tot pe un expat

JW Marriott Bucuresti mizeaza tot pe un expat