Operatorul low cost Blue Air, al doilea jucator de pe piata locala a liniilor aeriene cu tarife scazute, va introduce, incepand din 14 septembrie, curse zilnice directe pe ruta Bucuresti-Viena-Bucuresti.
Pasagerii care au deja bilete cumparate de la Sky Europe pe ruta Bucuresti-Viena sau Viena-Bucuresti beneficiaza din partea Blue Air de un tarif fix pentru biletele pe aceasta ruta, de doar 59 euro/segment cu toate taxele incluse, numarul locurilor fiind limitat.

Orarul de vara al Blue Air numara curse zilnice catre Viena, urmand ca in cadrul orarului de iarna numarul curselor Blue Air pentru destinatia Viena sa se multiplice, ajungand la 12 pe saptamana, respectiv 2 curse pe zi in intervalul luni-vineri si cate o cursa pe zi sambata si duminica.

Blue Air a transportat 540.000 de pasageri in primele sase luni ale anului, in crestere cu 27% fata de perioada similara a anului trecut.

In aceasta perioada, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 56 milioane euro (237,7 milioane lei) , in crestere cu peste 35% in lei fata de primele 6 luni din 2008, cand a raportat afaceri de 47,7 milioane euro (175,1 milioane lei).

Blue Air este o companie cu capital 100% privat romanesc, fiind autorizata sa efectueze zboruri regulate interne si internationale de pasageri, zboruri de tip charter la cerere si transporturi cargo.

Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 124,1 milioane euro in 2008 si estimeaza 170 de milioane euro pentru 2009.

Principalul concurent al Blue Air pe piata locala este compania ungara Wizz Air, care in primul semestru al anului a transportat, in relatia cu Romania, 720.000 de pasageri.

Compania slovaca SkyEurope a intrat oficial in faliment la data de 31 august, anulandu-si toate zborurile si operatiunile.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri