Brosura va contine 24 de pagini si va fi editata in 120.000 exemplare.
Contributia Ministerului Turismului pentru fiecare exemplar este de 83 de eurocenti, inclusiv TVA, valoare care include creatia, productia si distributia tipariturii.
Tot din 2010, Romania va fi prezenta in cataloagele tour-operatorilor germani Der Tour GmbH & Co KG, cu un tiraj de 350.000 exemplare, si ale ITS / REWETOURISTIK GmbH, cu un tiraj de 2 milioane de exemplare.
Cataloagele vor fi disponibile, de asemenea, in cele peste 10.000 agentii revanzatoare ale celor doi operatori.
In acest fel, se asigura o vizibilitate sporita a ofertei romanesti de turism pe piata germana si accesul direct al consumatorilor germani de turism la informatii despre Romania ca destinatie turistica.
De asemenea, Ministerul Turismului a negociat cu Air Berlin operarea, incepand cu anul 2010, a unei curse charter low-cost pe Aeroportul International Mihail Kogalniceanu din Constanta.
Prezenta acestei companii aeriene in Romania echivaleaza cu revitalizarea litoralului romanesc ca destinatie turistica pe piata germana.
TUI a parasit Romania in 2007, criticand dur litoralul romanesc.
Conform studiului "Romania vazuta de tour-operatorii germani", realizat de WBF/GTZ Romania, in 2007, lipsa de competitivitate a litoralului romanesc reprezinta motivul pentru care trei din cei mai importanti tour-operatori germani - FTI, Neckermann si TUI au parasit Romania.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: