Lufthansa vrea sa preia "anumite elemente exacte ale modelelor practicate de companiile low-cost in anumite domenii", a explicat Franz intr-un interviu.

Compania vrea in special sa majoreze densitatea locurilor pentru zborurile europene, prin diminuarea spatiilor pentru fiecare loc, prin reducerea spatiilor ocupate de bucatarie sau vestiare si prin reevaluarea ofertei de catering la bord, conform NewsIn.

Bauturile si gustarile vor ramane gratuite, a precizat Franz.

Lufthansa, companie grav afectata de criza, a demarat programe ample de reduceri de costuri in toate diviziile si filialele. Compania vizeaza o reducere a costurilor cu 40% in urmatorii doi ani, a mai spus Franz.

Totodata, vicepresedintele grupului estimeaza ca 2010 va fi un an dificil pentru compania germana.

"Suntem capabili sa vindem suficiente bilete, insa nu putem majora preturile. Sincer, nu observ o tendinta de imbunatatire durabila" a situatiei, a mai declarat Franz.

Ca urmare a crizei financiare, grupul a anuntat deja ca se asteapta la pierderi in anul finanicar 2009, in principala divizie, a transportului de pasageri.