Compania aeriana Air France KLM a raportat pierderi operationale de 573 milioane euro in prima jumatate a anului financiar, finalizata la 30 septembrie, fata de profitul de 176 milioane euro in perioada similara din 2008.
Veniturile totale ale grupului au scazut cu circa 20% in primajumatate a anului fiscal, fata de perioada similara din 2008, la 10,77 miliarde euro.

Pierderile operationale din primele 6 luni ale anului financiar au fost de 543 miloane euro. Traficul de pasageri a scazut cu 4,5%, in linie cu declinul capacitatii (4,6%), in timp ce gradul de ocupare a ramas la valoarea de 81,7%.

Traficul de marfa a fost, in perioada mai sus mentionata, cu 19,3% mai mic fata de perioada similara a lui 2008.

Pe piata locala, Air France KLM a inregistrat un declin de circa 30% al veniturilor in perioada ianuarie-septembrie 2009, fata de aceeasi perioada a anului precedent.

Principalul motiv al scaderii este reducerea de pana la 60% a tarifelor practicate de operatorii de linie, pe fondul crizei economice globale.

In schimb, numarul de pasageri transportati in primele noua luni din si catre Romania a crescut cu 3%.

Linia aeriana opereaza in prezent, in colaborare cu Tarom, cinci zboruri zilnice din Bucuresti catre Paris (trei fiind operate de Air France si doua de compania nationala), si patru zboruri zilnice pe ruta Bucuresti-Amsterdam.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri