Astfel, in fiecare zi sunt propuse noi destinatii de zbor la "Promotia Zilei", iar pasagerii interesati trebuie sa urmareasca care sunt destinatiile zilei si sa isi aleaga din programul de pe internet datele in care doresc sa calatoreasca la preturile promotionale.

In plus, in momentul in care o promotie pentru o anumita data este epuizata, aceasta va fi scoasa din lista si inlocuita cu alta. “In acest fel, Carpatair doreste sa se asigure de posibilitatea clientului de a putea alege exact destinatia, data si pretul pe care si-l doreste, fara a fi constrans de perspectiva epuizarii locurilor”, spun oficialii Carpatair.

Carpatair este cea mai mare companie aeriana regionala din Europa de Sud-Est (opereaza in principal pe piete regionale de nisa).

In prezent Carpatair opereaza peste 250 de zboruri regulate pe saptamana, catre 30 de destinatii din 6 tari.

Compania este cel mai mare operator aerian pe relatia Romania – Italia, oferind cel mai mare numar de destinatii din cele doua tari, cate 10 din fiecare tara, precum si cel mai mare numar de zboruri - 94 pe saptamana.

Din octombrie 2009, Carpatair si-a extins oferta din Bucuresti prin lansarea a doua destinatii directe: Bari si Ancona in Italia.

In plus, Carpatair s-a lansat, incepand din 7 decembrie 2009, pe piata maghiara cu zboruri directe pe relatia Venetia - Budapesta.

Fondatorul liniei aeriene este omul de afaceri Nicolae Petrov.

Pe piata aeriana de linie din Romania mai sunt prezente companii precum Air France-KLM, Tarom, Austrian Airlines, Malev, Czech Airlines si British Airways.

Citeste si: Top promotii practicate de companiile aeriene la inceput de an

Carpatair si Tarom profita de falimentul My Air si zboara pe ruta Bucuresti - Bari

Carpatair si Tarom profita de falimentul My Air si zboara pe ruta...