Compania aeriana Carpatair a pus in vanzare, in perioada 15 ianuarie - 20 martie, bilete la tarife pornind de la la 49 euro (plus taxe) pentru orice destinatie inclusa in "Promotia Zilei".
Astfel, in fiecare zi sunt propuse noi destinatii de zbor la "Promotia Zilei", iar pasagerii interesati trebuie sa urmareasca care sunt destinatiile zilei si sa isi aleaga din programul de pe internet datele in care doresc sa calatoreasca la preturile promotionale.

In plus, in momentul in care o promotie pentru o anumita data este epuizata, aceasta va fi scoasa din lista si inlocuita cu alta. “In acest fel, Carpatair doreste sa se asigure de posibilitatea clientului de a putea alege exact destinatia, data si pretul pe care si-l doreste, fara a fi constrans de perspectiva epuizarii locurilor”, spun oficialii Carpatair.

Carpatair este cea mai mare companie aeriana regionala din Europa de Sud-Est (opereaza in principal pe piete regionale de nisa).

In prezent Carpatair opereaza peste 250 de zboruri regulate pe saptamana, catre 30 de destinatii din 6 tari.

Compania este cel mai mare operator aerian pe relatia Romania – Italia, oferind cel mai mare numar de destinatii din cele doua tari, cate 10 din fiecare tara, precum si cel mai mare numar de zboruri - 94 pe saptamana.

Din octombrie 2009, Carpatair si-a extins oferta din Bucuresti prin lansarea a doua destinatii directe: Bari si Ancona in Italia.

In plus, Carpatair s-a lansat, incepand din 7 decembrie 2009, pe piata maghiara cu zboruri directe pe relatia Venetia - Budapesta.

Fondatorul liniei aeriene este omul de afaceri Nicolae Petrov.

Pe piata aeriana de linie din Romania mai sunt prezente companii precum Air France-KLM, Tarom, Austrian Airlines, Malev, Czech Airlines si British Airways.

Citeste si: Top promotii practicate de companiile aeriene la inceput de an

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri