Compania a inregistrat astfel o cota de piata de 18% pe plan local. “Romania a devenit in ultimii ani o piata cheie in strategia de investitii a Lufthansa si va continua aceeasi tendinta”, a declarat Sterfan Versemann, directorul de vanzari pentru Romania si Moldova.

Astfel, incepand din 28 martie, operatorul aerian isi va mari frecventa pe ruta Timisoara - Munchen, prin adaugarea celei de-a treia curse zilnice.

In aceste condtii, Lufthansa, impreuna cu partenerii sai Austrian Airlines si Swiss, va avea, in programul de vara, 178 de zboruri saptamanale din Romania catre Frankfurt, Munchen, Dusseldorf, Viena, Zurich si Milano. “In prezent cele trei companii, detin o cota de piata de 25% in Romania, transportand, un 2009, circa 1 milion de pasageri”, a declarat Tamur Goudarzi-Pour (foto), directorul de dezvoltare pentru Europa Centrala si de Est al Lufthansa.

Austrian Airlines, care in septembrie 2009 a fost preluata de Lufthansa, a transportat anul trecut pe piata locala 300.000 de pasageri, in crestere cu 7% fata de anul precedent, in timp ce Swiss a transportat circa 100.000 de pasageri.

La nivel global, Lufthansa a transportat anul trecut peste 55 milioane pasageri.

Citeste si: Top 10 companii aeriene in Romania

Top 10 companii aeriene in Romania

Top 10 companii aeriene in Romania