Astfel, incepand din 28 martie, operatorul cu tarife scazute va opera, pe langa zborurile Bucuresti-Larnaca si Bucuresti-Paphos (operationale din 2008), noi rute din Larnaca spre Milano, Viena si Varsovia.

Blue Air preconizeaza un grad de ocupare de 75% pe rutele din Larnaca si transportarea a 160.000 de pasageri pana la finele lui 2010.

"Deschiderea unei baze in Larnaca face parte din strategia noastra pentru consolidarea pozitiei pe piata internationala", a declarat Sherif Ussama, noul director general al Blue Air.

Anul trecut compania low-cost a avut, potrivit oficialilor Blue Air, o cota de piata de 65% pe relatia Romania-Cipru. "Din Larnaca, targetam atat pasagerii de leisure pe Milano si Viena, iar pe Varsovia ne bazam in special pe traficul etnic. In curand, vom anunta inaugurarea de noi rute spre destinatii europene, din Larnaca", a mai spus seful Blue Air.

Cursele din Larnaca vor fi operate cu o aeronava Boeing 737-800 Next Generation stabilita la Aeroportul International Hermes cu o capacitate de 9 milioane pasageri pe an.

Blue Air a intrat pe piata cipriota in 2008, oferind initial 2 rute: Bucuresti-Larnaca si Bucuresti-Paphos. In acesti doi ani, compania a inregistrat un grad mediu de ocupare de 80%. Pe relatia Romania-Cipru mai opereaza doar compania nationala Tarom, care ofera rute din Bucuresti in Larnaca.

Compania aeriana low-cost Blue Air a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 140-150 milioane euro, in crestere cu 20% fata de anul 2008, dar sub estimarile initiale de 170 milioane euro.

Pentru 2010, Blue Air preconizaeaza o crestere de circa 30% a numarului de pasageri, pana la 2,2 mil. pasageri transportati.

Blue Air: Afaceri de 150 mil. euro in 2009. Profitul tinde spre zero

Blue Air: Afaceri de 150 mil. euro in 2009. Profitul tinde spre zero