Dupa ce timp de 11 ani a tragetat in principal clientii corporate, prin noua platforma online, agentia vrea sa isi majoreze ponderea clientilor persoane fizice, care in prezent reprezinta 15% dintre clientii agentiei. “In prezent, in Romania vanzarile de pachete turistice online reprezinta 5% din totalul vanzarilor de pachete turistice”, a declarat Lucian Boronea (foto), director general al agentiei.

Pentru 2010, Boronea estimeaza vanzari online in valoare de 1,1 milioane euro. “In acest an am bugetat o cifra de afaceri de 17 milioane euro, in crestere cu 13% fata de 2009, dintre care circa 1,1 milioane euro o vor reprezenta vanzarile si rezervarile online”, a mai spus Boronea.

In primele 5 luni din 2010, cifra de afaceri a agentiei de turism a crescut cu 3% fata de perioada similara din 2010, insa a fost cu 12% mai mica decat estimarile initiale. “Pana in aprilie vanzarile au fost in conformitate cu asteptarile, insa in mai au scazut semnificativ”, a mai spus seful Accent Travel.

Infiintata in 1999, agentia de turism Accent Travel & Events ofera servicii de turism in principal pentru clienti corporate, precum Petrom-OMV, Carrefour, Orange, Realitatea-Catavencu si Romexterra Bank.