Ghidul, adresat furnizorilor de servicii turistice, companiilor care aloca bugete de travel si managerilor care doresc sa reduca costurile de acest tip, prezinta o vedere de ansamblu a ceea ce inseamna corporate travel, cu accent pe reducerea costurilor si pe solutiile de optimizare a bugetelor.

"2010 este un an in care performanta conteaza si am decis sa dezvaluim din cunostintele si abilitatile echipei. Veti descoperi in ghid ce am adunat in ani de experienta, lucruri pe care le punem la dispozitie pentru un mediu de lucru vizibil imbunatatit si o industrie de travel mai performanta", a declarat Javier Garcia del Valle (foto), vicepresedintele Happy Tour.

Ghidul demareaza cu o descriere a bugetului de travel, specificand rolul persoanei care gestioneaza acest buget, atat la nivel intern cat si extern. In plus, cititorii vor descoperi scenarii de actiune in situatii de criza, precum si beneficiile implementarii unei politici de travel, in timp ce studiul de caz prezentat la final listeaza avantajele consolidarii activitatilor de travel sub aspect financiar.

Ghidul de optimizare a bugetului de travel poate fi accesat gratuit.

Potrivit reprezentantilor companiei, circa 80% din cifra de afaceri a Happy Tour este furnizata de segmentul de corporate travel.

Citeste si:

Happy Tour a fost infiintata in 1996 si a fost achizitionata in 2007 de fondul de investitii spaniol GED, ca parte a investitiilor sale strategice in Romania.

Din 1996 si pana in prezent, GED a investit in Romania peste 100 milioane euro, in 18 companii.

In afara de Happy Tour, in Romania, portofoliul GED include, printre altele, Fonomat (lant de retail GSM), Diamedix, Total EnergyBusiness, Romanian Real Estate Partners si Rosegur.