Astfel, CFR va organiza doua licitatii, pentru executie (73,76 milioane lei, fara TVA) si pentru supervizare (3,84 milioane lei, fara TVA).
Pentru lucrarile de executie, contractul are o durata de 24 de luni, urmand ca licitatia sa fie impartita in trei loturi, pentru fiecare gara in parte. Valoarea lucrarilor pentru statia Slatina este de 18,87 milioane de lei, fara TVA, pentru gara din Ramnicu Valcea de 35,48 milioane de lei, fara TVA, iar pentru statia Resita Sud, de 19,4 milioane de lei, fara TVA.

Modernizarea statiilor vizeaza consolidarea cladirii pentru calatori (Resita Sud si Slatina) si constructia uneia noi pe acelasi amplasament (Ramnicu Valcea, actuala statie urmand sa fie demolata), dar si cresterea gradului de siguranta, de eficienta energetica, asigurarea tuturor facilitatilor pentru pasageri, asigurarea unui acces usor la statie, parcari, refacerea peroanelor si a platformelor de acces, montarea gemurilor antiefractie la ghisee si montrea unor sisteme de supraveghere video.

Contractul va fi atribuit in functie de pret (80%) si de propunerea tehnica (80%), ofertele urmand sa fie deschise la 3 februarie 2011.

Pentru partea de supervizare a lucrarilor, contractul are o valabilitate de 49 de luni, din care 24 de luni reprezinta perioada de notificare a defectiunilor.

Citeste si:

Criteriul de atribuire va tine cont de pret (70%) si de propunerea tehnica (30%), iar ofertele vor fi deshise la 1 februarie.

Ambele contracte sunt finantate in proportie de 69,25% de Comisia Europeana si de 30,75% de guvern, prin bugetul de stat.

Ministrul Transporturilor a declarat, la inceputul lunii decembrie, ca Ministerul Transporturilor vizeaza modernizarea a 21 de gari, investitia fiind de 227 milioane euro, din care pana la finele anului vor fi lansate la licitatie 16 gari, iar in ianuarie restul de 5 statii.