“Ne asteptam ca, per total, magazinele din portofoliul PayU ce organizeaza Black Friday sa depaseasca vanzari de 450 de milioane de lei. Estimam ca, din totalul comenzilor, cel putin 25% vor fi achitate folosindu-se cardul bancar. Procentul poate fi insa depasit datorita caracterului acestui eveniment comercial, in timpul caruia multe dintre comenzi se fac din impuls iar perceptia cumparatorilor este ca, odata platit cu cardul, produsul va ajunge la destinatar cu siguranta“, declara Marius Costin, CEO la PayU Romania.

Managerul PayU spune ca platform este pregatita sa sustina de sapte ori mai multe tranzactii decat s-au derulat anul trecut de Black Friday. “Nu ne asteptam sa avem probleme pe parcursul zilei de vineri. In fiecare an investim sute de mii de euro in extinderea infrastructurii tehnice, atat hardware cat si software, pentru a ne pregati nu doar de Black Friday, dar si pentru a sustine extinderea clientilor nostri”, adauga Marius Costin.

In 2014, in orele de varf ale Black Friday s-au inregistrat peste 10.000 de tranzactii intr-o singura ora.

Citeste si:

Printre companiile care deruleaza platile prin PayU se numara eMag, Elefant, FashionDays, Flanco, Altex, Carrefour Online, Domo, F64, PC Garage, Telekom (clickshop.ro, germanos.ro), Paravion.

In primele 9 luni ale anului compania a inregistrat prin platforma sa tranzactii in valoare de 170 milioane euro.

PayU este un furnizor global de servicii de plata pentru companii. La nivel global, PayU Group opereaza in 16 tari pe patru continente si este detinut de Naspers, o companie multinationala originara din Africa de Sud, cu operatiuni in media si servicii online. Naspers se situeaza pe al treilea loc la nivel mondial ca numar de clienti deserviti in industria comertului online.