„Timisoara e un oras care a crescut foarte mult in ultimii ani din punct de vedere economic iar oamenii au venituri mai mari pentru a investi in timpul lor, in iesitul in orasul asta frumos. E un loc mult mai viu decat media Romaniei si o destinatie obligatorie pentru orice business care vrea sa creasca puternic in afara Capitaliei. Oamenii sunt relaxati, curiosi si deschisi la nou”, spun oficialii companiei.

Analiza datelor de vanzari inregistrate de la lansarea ZOOT in Romania si pana in acest moment (noiembrie 2015 - martie 2016) contureaza urmatoarele cifre:

  • Top orase ce viziteaza www.zoot.ro: Bucuresti 36.6%, Cluj 5.09%, Timis 4.4%
  • Valoare medie cos ZOOT pe Top 3 orase:
  • 1/ Bucuresti: 321,34 lei
  • 2/ Timisoara: 213,41 lei
  • 3/ Cluj: 177,69 lei
  • Date TIMISOARA:
  • 75% comenzi plasate de catre femei VS. 25% comenzi plasate de catre barbati
  • Chiar si la nivelul Timisoarei, se urmeaza tendinta nationala - barbatii timisoreni plaseaza mai putine comenzi insa de o valoare mult mai ridicata decat comezile plasate de catre femei. De asemenea, rata de abandon pe cos si a returului este mult mai mica in cazul comenzilor plasate de catre barbati fata de cele ale doamnelor. Valoare medie cos pe sexe:
  • - barbati: 317,14 lei
  • - femei: 185,34 lei
  • Valoarea medie a cosului a crescut de la luna la luna. In luna noiembrie, la deschidere, aceasta era de 172,5 lei fata de 236 lei acum, luna martie.
  • Brandurile preferate si comandate de catre timisoreni sunt cele ce au in colectiile lor piese vestimentare versatile si de calitate: Jack & Jones, adidas Originals, Only & Sons, J. Lindberg, Blend si !Solid pentru barbati si Vero Moda, Only, Desigual, Tamaris, Ichi, Cheap Monday sunt in preferintele doamnelor.

Piesele dedicate caminului, decorului si timpului liber nu lipsesc nici ele - printre brandurile comandate se regasesc sticlele cu certificate ecologice de la EQUA, accesoriile pentru timp petrecut acasa Something Special dar si ceaiurile delicioase ale brandului britanic English Tea Shop.