“In ultimii ani, piata de fashion eCommerce a inregistrat o crestere constanta, cu minim 30% an de an, la aceasta crestere contribuind increderea din ce in ce mai mare a consumatorilor romani pentru platformele de fashion online prezente pe piata locala. Shopping-ul online prezinta cateva avantaje in fata shopping-ului traditional, cum ar fi personalizarea, flexibilitatea si distributia. Ecommerce-ul prezinta un potential urias pentru piata de business, daca vorbim in termeni de eficienta mai mare, profitabilitate si satisfacerea nevoilor clientilor. Astfel, Answear vine in intampinarea nevoilor clientilor sai, oferindu-le acces la cele mai noi brand-uri si produse care se incadreaza in tendintele pentru acest an. Fie ca este vorba despre produse noi sau exclusive, clientii nu au motive sa se plictiseasca de oferta, colectiile fiind reinnoite in fiecare saptamana”, spune Raluca Radu, country manager, Answear Romania:

In portofoliul Answear.ro, cel mai bine vandut brand este Tommy Hilfiger, in special categoriile camasi, tricouri si produse de incaltaminte. Acesta este urmat de brand-uri de street-sport precum: Converse, Adidas Originals, Nike Sportswear si New Balance, precum si de Mango sau de marcile proprii Answear & Medicine.

Per total, produsele cel mai des achizitionate pe Answear.ro sunt topurile, pantofii sport, rochiile sau gecile cand vine vorba de femei si tricourile, pantofii sport si camasile cand vine vorba de barbati. Tendinta clientilor este de a alege din oferta de produse mid-range, unde gasesc colectii exclusiviste ale celor mai cunoscute brand-uri pe plan international: Tommy Hilfiger, Hilfiger Denim, Adidas Originals, Nike, Trussardi, Michael Kors, Ray Ban etc. In plus fata de brand-urile consacrate, Answear.ro a adaugat in portofoliul local noi brand-uri precum: Under Armour, Silvian Heach, Scotch & Soda, Birkenstock, Superdry, Toms, Boss Orange etc.

Principalii concurenti ai Answear.ro sunt FashionDays.ro, FashionUp.ro sau jucatori traditionali precum Zara, H&M sau Mango.