Cei mai multi speakeri vin din Marea Britanie, cea mai dezvoltata piata de digital la nivel european.

Daca te inscrii astazi, 18 martie, beneficiezi de 20% reducere din pretul intreg al biletelor. Aceasta reducere este valabila indiferent de modalitatea de plata pe care o alegi.

Workshop-uri sustinute de manageri straini cu vasta experienta in marketing digital

Specialistii cu care vei putea vorbi peste doar doua saptamani sunt Darko Čengija, arhitect de informatii si interaction designer in cadrul agentiei croate de usability UX Passion, David Sottimano, consultant in cadrul Distilled, una dintre cele mai cunoscute agentii britanice de marketing digital, Alison Battisby, consultant in social media- cu experienta in cadrul unor companii precum Nokia ori Tesco si John Heffernan, director de vanzari pentru digital in cadrul Foundry Communications, unul dintre jucatorii majori intre agentiile britanice de design.

Darko Čengija, cel care sustine workshop-ul de usability, este la baza fizician cu masterat in programare neuro-linvistica, iar in prezent in arhitect de informatii si interaction designer in cadrul agentiei de usability UX Passion. In cadrul companiei a lucrat pentru proiecte de aplicatii mobile,aplicatii web, constructia de website-uri si usability pentru clienti precum Vodafone, RealNetworks, Microsoft Croatia, IBM Croatia, Nestle, Croatian Telekom si VIP, al doilea cel mai mare jucator pe piata telecom din Croatia.

De la David Sottimano vei putea invata lucruri utile despre SEO, el avand o experienta vasta in marketing corporate, SEO si vanzari. De altfel,articolele sale sunt publicate in multiple publicatii internationale. Nascut in Canada si cu origini italiene, in prezent este consultant senior in Londra in cadrul Distilled, una dintre cele mai cunoscute agentii britanice de marketing digital. Printre clientii companiei se numara eBay, Wordpress.com, Simply Business, Grovo sau Moz.

Alison Battisby, cea care sustine workshop-ul de social media, este consultant in domeniu cu o experienta de sase ani in cadrul unor agentii de top din Londra. De-a lungul anilor a lucrat pentru campanii a unor clienti precum Nokia, Tesco, Pringles si Mentos in cadrul unor campanii de advertising la agentii de top din Londra. De cand si-a dezvoltat propria companie de consultanta, a lucrat cu o gama varianta de business-uri britanice, inclusiv companii online precum MySingleFriend.com si CitySocializing, precum si multe startup-uri. Este totodata blogger activ, scriind des pentru publicatiile Brand Republic si MuddyWall.

John Heffernan va sustine o prezentare despre SEO in cadrul conferintei din prima zi a evenimentului. El este director de vanzari pentru digital in cadrul Foundry Communications, unul dintre jucatorii majori intre agentiile britanice de design si are peste 15 ani de experienta in domenii precum SEO, PPC, social media, crearea de continut, dezvoltare si design web, marketing pe eMail. Printre clientii agentiei se numara Mölnlycke Health Care, Nike, Manchester United, Heineken, Matthew Clark, Reckitt Benckiser, WD40, Kumho Tyres, Mamas & Papas.

Cu acesti specialisti straini, dar si altii din Romania te vei putea intalni la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital, care va avea loc pe 2-3 aprilie, la Brasov.

Citeste si:

Daca te inscrii astazi, 18 martie, beneficiezi de 20% reducere din pretul intreg al biletelor. Aceasta reducere este valabila indiferent de modalitatea de plata pe care o alegi.

Sefii eMag, Google si Avon vin la ecomTEAM

Mai ai doar doua saptamani pana la eveniment asadar iti sugeram sa iti achizitionezi biletul de acces cat mai repede, locurile sunt limitate.

Printre managerii, antreprenorii si specialistii romani care vor participa la ecomTEAM se numara Iulian Stanciu, directorul general al eMag.ro; Dan Vidrascu, CEO al Elefant.ro; Dan Bulucea, CEO al Google Romania; Catalin Cretu, directorul general al Visa Europe Romania; Daniel Nicolescu, CEO al PayU pentru Europa de Sud Est; Razvan Diratian, CEO al Avon Romania si Republica Moldova; Cristina Vasilescu, coordonator e-shop in cadrul Intersport, Andrei Stefan, e-commerce manager in cadrul Vodafone Romania; Cosmin Costea, e-commerce manager la Metro Cash & Carry Romania, Radu Butufei, director e-commerce Carrefour Online; Marius Pahomi, directorul general al Conversion; Lucian Aldescu, directorul general al DPD Romania; Zoli Herczeg, partner business evangelist in cadrul Microsoft; Alexandru Lapusan, CEO si cofondator al Zitec; Radu Sitaru, directorul general al Netbridge Services; Marius Dosinescu, CEO si cofondator al grupului Floridelux; Marian Alecsiu, CEO si cofondator al F64 Studio.

In cadrul conferintei din prima zi a evenimentului vom discuta despre evolutia comertului online, despre tendinte si strategii de vanzari pe internet, in timp ce ziua a doua va fi dedicata workshop-urilor de PPC, SEO, usability, promotii eficiente, marketing afiliat, analytics sau social media.

Partenerul principal al evenimentului este Profitshare, parteneri sunt PayU, DPD si Vodafone, iar sponsorii sunt Visa, Gemius, Metro Cash & Carry, Zitec, Okazii.ro, Miniprix, Daedalus Millward Brown si Cashout.

Partenerul oficial de netwoking al evenimentului este Microsoft iar partenerul oficial de distractie este Shopmania.

Partenerii media ai evenimentului sunt: IAB Romania, ARMO, Cariere, IQads, Smark, Retail-FMCG, PMR, PRIME, Social Media Brasov, Trafic.ro si Gazduire.ro

Fondat de 2Parale in 2011, ecomTEAM este organizat de anul trecut de wall-street.ro.