7 / 9

Casa Noastra a crescut cu 25% in primele sase luni

Casa Noastra, producator autohton de ferestre si usi din termopan PVC, estimeaza in 2008 o cifra de afaceri de 33 milioane euro, in crestere cu 50% fata de 2007, cand a realizat afaceri de 22 milioane euro. “In primele 6 luni am inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 25% fata de perioada similara a anului trecut. Vanzarile estimate pe primele 6 luni ale anului 2008 au atins valoarea de 40 milioane de lei”, ne-a declarat Cosmin Ionescu, vicepresedinte Casa Noastra, adaugand ca preturile la termopan s-ar putea majora cu pana la 15% datorita cursului valutar instabil.

Anul trecut, compania de cercetare de piata Neomar Consulting estima piata materialelor termoizolante, reprezentate de PVC, aluminiu, lemn multistratificat si combinatii ale acestora, la circa un miliard de euro, din care 73% PVC-ul (730 milioane de euro), 26% aluminiu si sub 1% cele din lemn multistratificat.

“Facand abstractie de evolutia cursului valutar, anul trecut, cresterea pietei a fost in dependenta cu cresterea pietei constructiilor, la 30-35% fata de anul precedent. Pentru acest an, estimam o crestere de 20-30%, in functie de cum va evolua cursul de schimb”, a precizat anterior Cosmin Ionescu care detine o cota de 5% pe piata de profil.

Pana la finalul anului 2010, Casa Noastra si-a propus dublarea cotei de piata la 10% prin consolidarea pozitiei brandului Qfort pe piata, dezvoltarea retelei de distributie prin investitii de 2,4 milioane de euro si extinderea retelei de showroomuri la 150 de unitati.

Pana in 2010, Casa Noastra si-a bugetat investitii de 45 milioane de euro (din care s-au realizat jumatate), incluzand cele doua fabrici deja existente la Pielesti, langa Craiova, dar si investitiile intr-o noua fabrica, care ar urma sa dubleze capacitatea de productie din prezent.

Compania detine doua fabrici, una in care se produc ramele PVC pentru ferestre si usi cu o capacitate de 1.200 de ferestre/zi si inca o fabrica unde se produce geamul termoizolant, cu o capacitate de 2.200 de unitati/zi. Principalii competitori de pe piata PVC sunt Gealan, Rehau, Far Est, Profine si Aplast.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri