1 / 6

Ce a adus cresterea din primul semestru?

Compania de asigurari EuroIns Romania vrea sa-si dubleze numarul francizelor pana la finalul anului, de la 90 in prezent, tintind in acelasi timp o cifra de afaceri de 280 de milioane de lei, in crestere cu 84%, care ar permite companiei sa se mentina in top 10 asiguratori din Romania.

Largirea fortei de vanzari si acordarea posibilitatii de plata a politei RCA in rate au fost doi dintre factorii care au condus, in semestrul intai, la cresterea afacerilor de aproape trei ori mai mult fata de aceeasi perioada din 2008.

Astfel, potrivit datelor preliminare ale companiei, EuroIns Romania a afisat in primul semestru prime brute subscrise de circa 177,6 milioane lei (42 milioane euro) pentru primul semestru, de 2,8 ori mai mari decat in acelasi interval din 2008.

“Francizele sunt un canal de distributie atipic fata de ce au alte companii de asigurare, care ne-au dus o crestere considerabila in primul semestru. Vizam dublarea numarului de francize pana la sfarsitul anului”, a declarat Iulius Alin Bucsa (foto), CEO director general al EuroIns Romania. Conceptul de francize a fost lansat de companie anul trecut si, potrivit sefilor companiei de asigurari, s-au dezvoltat foarte rapid.

Cele 90 de francize deschise pana in prezent contribuie in totalul vanzarilor companiei cu circa 20%. La randul lor, brokerii au o pondere de pana in 50% in totalul vanzarilor asiguratorului, iar restul de 30% il ocupa vanzarile directe.

De asemenea, numarul de agentii teritoriale a influentat dinamica veniturilor din primele sase luni. Compania are 150 de puncte de vanzare, incluzand si francizele. Dispune de 670 de angajati salariati, fara francize, insa, care au propriile lor echipe.

Canalele de distributie mai cuprind si colaboratorii externi, 250 de brokeri de asigurare parteneri si o retea de distributie de 4.000 de agenti persoane fizice, alt canal pe care compania il va dezvolta in continuare, spune Bucsa.

“Am crescut de aproape trei ori in semestrul intai, crestere datorata si segmentului politelor RCA, care practic au declansat cresterea semnificativa a volumelor, mai ales in campania din iarna 2008-2009”, a adaugat Dan Bold, cel de-al doilea CEO EuroIns.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri