2 / 5

Oriflame se asteapta la o crestere a cererii de parfumuri

Oriflame Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria locala a cosmeticelor, este, in momentul de fata, compania cu cea mai rapida crestere la nivelul regiunii EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa) din cadrul grupului. Pe plan local, Oriflame este prezenta de 15 ani si are un numar de aproximativ 60.000 de clienti directi.

In privinta produselor si a ponderii in vanzarile companiei, parfumurile si produsele de machiaj sunt cele mai apreciate si mai bine vandute produse Oriflame. Astfel, parfumurile genereaza o crestere stabila de doua cifre companiei.

Contrar opiniei prezentate de oficialii Coty Romania, cei de la Oriflame sustin ca segmentul parfumurilor in grupul lor nu a fost afectat semnificativ de criza in 2010. Mai mult decat atat, compania de cosmetice se asteapta, in acest an, la o crestere a cererii pentru aceasta categorie de produse.

Anul trecut, clasicul Giordani Gold (foto), marca de lux a produselor Oriflame, care face parte din categoria floral-lemnoasa, a fost cel mai bine vandut parfum - circa 300.000 unitati au fost cumparate. Pretul de catalog al produsului, destinat femeilor, este de 70 lei.

Parfumurile au inregistrat, in 2010, vanzari continue, stabile, cu cresteri mai importante in perioada Craciunului, conform reprezentantilor Oriflame Romania. O parte insemnata a vanzarilor de parfumuri se face prin seturile cadou dezvoltate special pentru Craciun, adauga cei de la Coty, care sustin ca si primavara este o perioada propice acestei categorii.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri