2 / 4

Secretele companiei: Portofolii mici si echipa eficienta

In prezent, Zanti Exclusive are o echipa de sapte angajati, insa oficialul companiei afirma ca in urmatoarele sase luni numarul acestora va creste la zece angajati, pentru a putea administra portofoliul de clienti deja existent.

Lucram pe portofolii mici, pentru a putea administra corespunzator procesul de vanzare. Avem proiecte in toate cartierele bucurestene, precum si proiecte de vacanta in tara. De asemenea, suntem in faza de pregatire a unor proiecte ce vor fi lansate pe piata dupa mijlocul anului 2009”, a enuntat Radu.

Zanti Exclusive va oferi servicii de consultanta comerciala, profil si concept de proiect, servicii de marketing si studii de fezabilitate, adresandu-se celor care vor sa functioneze pe piata ca jucatori pe termen indelungat si cu o strategie clara in ceea ce priveste dezvoltarea proiectelor imobiliare.

“Am inceput cu piata rezidentiala, pentru ca ea este subiectul cheie al tuturor dezbaterilor. In plus, mi s-a parut inca de la sfarsitul anului trecut, usor suprasolicitata ca pret pe mp si supraevaluata din punct de vedere al cererii reale cu putere de cumparare, ca potential pe termen scurt (1-3 ani)”, a explicat Nicoleta Radu.

Aceasta a adaugat ca se afla in discutii cu un dezvoltator de cladiri de birouri, urmand a implementa o echipa dedicata acestui segment si intentioneaza sa se extinda si pe partea de consultanta in retail.

Target-ul companiei pentru urmatorul an este un numar total de trei-cinci proiecte administrate.

“Cred ca vestul va ajunge nordul Bucurestiului din punct de vedere al numarului de metri patrati, insa din punct de vedere al concurentei, sunt doua destinatii diferite. In vest se construiesc cladiri de birouri destinate departamentelor de back office si/ sau firmelor a caror interes de afaceri se desfasoara regional in zona, in timp ce zona de nord va ramane o perioada considerata centrul de afaceri al Capitalei”, a afirmat Radu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri