„Ecommerce creste in continuare. La noi de obicei se vine la al doilea-al treilea magazin online. Sunt magazine vechi, cu vanzari multiple, iar acestea se dezvolta, ajung la un nou nivel de necesitati. Sunt si multe startup-uri: cei care abia acum isi deschid primul business in ecommerce, fie ca si un nou canal de vanzare“, a explicat Doina Vilceanu, CMO la ContentSpeed.

ContentSpeed ofera trei variante pentru magazinele online - StartUp, Premium si Enterprise. Pentru startup-uri, ContentSpeed inchiriaza platforma pentru 35 de euro pe luna. „Evita riscurile aferente unei variante premium. E o investitie mare intr-un magazin online custom“, a spus Doina Vilceanu la Wall-Street 360.

„Au fost deschise cinci portaluri B2B cu ajutorul nostru in 2016. O medie de 10-15 startup-uri pe luna si 15 premium-uri pentru tot anul“, a spus Doina Vilcenau.

„Am pornit o tendinta de anul trecut - ne dorim calitate, nu cantitate. Pentru varianta premium si enterprise. Preferam sa luam doar niste proiecte cu adevarat provocatoare pe care nimeni altcineva nu le-ar putea rezolva in piata“, a mai spus Vilceanu.

Pentru 2016, tendinta este spre marketplace, dupa cum a mai declarat Doina Vilceanu. Ea spune ca oricum cererile pentru magazine online sunt mult mai multe - datorita deschiderii liniilor de finantare de catre fondurile europene.